۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴

امام جمعه موقت بیرجند:

دشمنان نبرد آخرزمانی خود را با محوریت زن و رسانه راه‌اندازی کردند

دشمنان نبرد آخرزمانی خود را با محوریت زن و رسانه راه‌اندازی کردند

بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان نبرد آخر زمانی خود را با محوریت زن، زور و تزویر و رسانه راه‌اندازی کردند تا به اهداف خود برسند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: اختلاف و فاصله انداختن بین مردم و امامت بزرگترین سرمایه‌گذاری دشمن برای ایجاد و برپایی حکومت الهی است.

وی تصریح کرد: در نبرد آخرالزمانی یکی از اقدامات دشمن ایجاد شک و شبهه و غفلت است که از همین انسان غافل، انسانی ظالم بر ولی خدا به وجود می‌آید.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه دشمنان نبرد آخر زمانی خود را با محوریت زن، زور و تزویر و رسانه راه‌اندازی کردند تا به اهداف خود برسند، ادامه داد: باید در خصوص این نوع فتنه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی گفت: عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق ۱ و ۲ خواب را از چشمان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ربوده است.

وی با بیان اینکه تا نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی آرام و قرار نخواهیم داشت، افزود: وجود مقدس امام زمان (عج) آماده بود و هست اما ظهور حضرت نیازمند حضور هوشمندانه، با بصیرت و عمل کردن و اطاعت محض مردم از ولی زمان است.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: باید موانع ظهور را شناسایی و برطرف کنیم و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب امروز در نزدیکی قله قرار داریم و خود مؤمنین با همت جمعی باید کار را تمام کنند.

وی با بیان اینکه جریان نفاق و نفوذ بزرگترین مانع حکومت است، یادآور شد: هرجا رنگ و بویی از جبهه کفر دیدید با نگاه بدبینانه برخورد و با نفوذ آنان مقابله کنید.

امام جمعه موقت بیرجند نماز جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم را اوج پیوند امت با ولایت دانست و گفت: ملت ایران به محض شنیدن خبر اقامه نماز توسط مقام معظم رهبری علیرغم تهدیدات رژیم کودک کش اسرائیل، از اقصی نقاط کشور به میدان آمدند و با حضور مثال زدنی خود جمعه نصر را آفریدند.

امروز همچنین راهپیمایی «جمعه‌های خشم» در خراسان جنوبی برگزار شد و نمازگزاران ضمن اعلام حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و حزب الله لبنان، خشم و انزجار خود را از جنایات پی در پی اسرائیل ابراز داشتند.

کد خبر 6253484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha