۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶

امام جمعه ضیاء آباد:

اسرائیل از قدرت نظامی ایران اسلامی واهمه دارد

اسرائیل از قدرت نظامی ایران اسلامی واهمه دارد

قزوین- امام جمعه ضیاء آباد گفت: رژیم صهیونیستی جرأت پاسخ به ایران را ندارد و قادر نخواهد بود حمله‌ای را به مواضع جمهوری اسلامی ایران ترتیب دهد چون از قدرت نظامی ایران واهمه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد خداوردی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ضیاء آباد با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ جهان را تحت تأثیر قرار داده و قدرت ایران را به نمایش گذاشت.

وی افزود: رژیم صهیونیستی جرأت پاسخ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و قادر نخواهد بود حمله‌ای را به مواضع جمهوری اسلامی ایران ترتیب دهد چون از قدرت نظامی ایران واهمه دارد و این قدرت مرهون خون پاک شهدا است.

امام جمعه ضیاء آباد با اشاره به هفته ناجا ضمن تقدیر از زحمات سبزپوشان ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی با از خودگذشتگی و ایثار، ستون امنیت کشور و مظهر اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام خداوردی در پایان ضمن تبریک به سردار امیر علی حاجی زاده در خصوص دریافت نشان فتح از سوی رهبری معظم انقلاب گفت: دریافت نشان فتح سردار امیر علی حاجی زاده از رهبری یکی از افتخارات استان قزوین به ویژه بخش خرمدشت است که ایران اسلامی به ویژه مردم استان قزوین به وجود داشتن همچون سردارانی می بالند.

کد خبر 6253508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha