نامه دختران امت واحده به رهبر انقلاب در روز جهانی دختر

نامه دختران امت واحده به رهبر انقلاب در روز جهانی دختر

مطالعه‌ی سیره زنان سرزمینمان در هشت سال دفاع مقدس، ما نسل چندمی‌های انقلاب اسلامی را بر آن داشته تا به الگوپذیری از آن شیرزنان، نفَساً، قلماً و قدماً پای کار مقاومت بایستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز جهانی دختر دختران امت واحده به رهبر انقلاب نامه‌ای نوشتند.متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام علی آل یاسین!
السّلام علیک یا ابالرّحیم!
صلّ الله علیک یا اباعبدالله!
السّلام علی المقاومین و المجاهدین فی مشارق الارض و مغارب‌ها

و سلام بر شما امام عزیزتر از جان، که به رسم فرزندی، "آقاجان سیدعلی نازنین" ما هستید. الهی خوب باشید و این نامه ساده و صمیمی را در روزی که به عنوان ما دختران نامگذاری شده است از دخترانتان بپذیرید.

امروز را به عنوان روز جهانی دختر نام نهاده اند؛ International Day of the Girl Child یک روز یادبود بین‌المللی اعلام‌شده از سوی سازمان ملل متحد از تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۲.
و سازمان ملل متحد، هنوز که هنوز است توان نهادینه کردن روز جهانی دختر را ندارد! سازمان ملل چگونه سازمانی است که بخشی از ملل را درنظر می‌گیرد و در پایمال کردن بخش دیگری از ملل، هم پیمان تبهکاران است؟!جهان، رسوایی عملکردش در قبال این نامگذاری را چطور پاسخگو خواهد بود؟ روز دختر را در رسانه‌های جهانی تبریک می‌گویند در روزهایی که چشمهای خواهرانمان در کربلای غزه و لبنان غرق اشک و خون است! عده‌ای از ما توقع شادمانی دارند!؛ لبخند چگونه حیا نکند و بر لبهای ما بنشیند، وقتی که تلخی انبوه غم فقدان عزیزان، به روی لب‌های خواهرانمان در آن سوی مرزها راه شادی را به قلب‌های ایشان بسته است؟!

کدامین منطق می‌تواند بنای شعف را بر ویرانه‌های خانه دل مظلومین و ستمدیدگان بنا کند؟ چه پشتوانه عقلی و انسانی در نهان حمایت از قاتلین دختران معصوم دارند آن‌هایی که سکوت کرده اند و فجایع بی مانند را به تماشا نشسته اند!؟ حال آنکه با ادعای روشنفکری سعی در ابراز وجود در عرصه‌های جهانی برای تساوی حقوق دارند! روی این سخن ما با سازمان ملل متحد است که از ۱۱ اکتبر ۲۰۱۲ با نام نهادن این روز به عنوان روز جهانی دختر سعی در رقم زدن ترقی برای دختران و جلوگیری از عقب ماندگی آنها بدلیل تفاوت جنسیتی شأن داشت. کاش بنشینند و ترقی را معنا کنند! کاش بتوانند به حل تفاوت همان یک جنسیت بپردازند که در این عصر شاهد آن هستیم…چه تفاوتی است میان دختر معصومی که از واهمه انفجار موشک‌هایی که به فاصله چندثانیه تمام خانواده و آرزوهایش را به خاکستر یغما می‌برند، با سایر دختران جهان؟! همین تفاوت را در همین یک جنسیت اگر بتوانند تحلیل و حل کنند، … دریغ که خود را به خواب زده اند! هیهات! از دل‌هایی که در حیات جان‌هایشان، مرده باشندولی عصر مقاومت، نفس‌های بیدار را هشیار کرده است و محور مقاومت ریشه این نابرابری را خواهدافکند ان شاءالله.چطور می‌شود خود را دختران شما بنامیم، اما از احوال خواهران درخاک تفتیده و به خون تپیده خود، غافل باشیم؟!!

آقاجان نازنین! ما دختران شما از مامن جمهوری اسلامی ایران، و از تریبون "تشکیلات زینب رسانه" ذیل " جمعیت بین المللی امت واحده" اعلام می‌داریم که: امروز و هرروز را در کنار محور مقاومت، همدلانه و با تمام قوا قد علم کرده ایم و در اطاعت از "حکم واجب شرعی" شما ایستاده ایم تا پای جان.مطالعه‌ی سیره زنان سرزمینمان در هشت سال دفاع مقدس، ما نسل چندمی‌های انقلاب اسلامی را بر آن داشته تا به الگوپذیری از آن شیرزنان، نفَساً، قلماً و قدماً پای کار مقاومت بایستیم؛ ما نیز در روزگارمان به حمایت از برادران مان در محور مقاومت و جبهه حق علیه باطل، اعلام آمادگی می‌نمائیم.آرزوی قلبی ما، تسلای خاطر شریف بابای عزیزتر از جانمان، آقاجان سیدعلی نازنین است که این روزها خبر پرواز یاران صدیقش یکی پس از دیگری به قلب و دل او راه یافته است.

سر خمّ مِی سلامت شکند اگر صبویی

مگر ما دختران شما مرده باشیم که خم به ابروی دل شما رخنه کند! حال آنکه یک گوشه چشم تان، دشمن شکن است ماشاالله لاقوّه الّا باللّه.

ما دختران شما با ملیت‌های مختلف اعم از یمن، لبنان، نیجریه، چین، افغانستان، آلمان، پاکستان، عراق، سوریه و سایر کشورها در همبستگی با امت‌های آزادیخواه جهان، خود را امت واحده نامیده ایم؛ همانا که گستره معنای امت واحده، این روزها از مرز کشورهای اسلامی فراتر رفته و چه بسا خیل کثیری از غیورمردان و دلاور زنان ملت‌های غیر مسلمان که به یُمن ایستادن در طرف درست تاریخ، نام خود را در جرگه روسفیدان عالم حک کرده اند.

و ما دختران ایران زمین، نیز در خط مقدم صفوف دختران آزاده جهان به حمایت از محور مقاومت استقرار یافته ایم. و همچنین از تریبون تشکیلات رسانه‌ای حضرت زینب سلام الله علیها سعی داریم تا به تأسی از بُعد تبلیغاتی و رسانه‌ای شخصیت آن بانوی فرهیخته که کربلا را برای ابد ماندگاری بخشید، به تکلیف خود در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی و قیام مهدوی جامه عمل بپوشانیم.

و لازم می‌دانیم از همین مجال، آمادگی "جمعیت بین المللی امت واحده" برای پذیرش اعضای بیشتر از سراسر جهان را به اطلاع محضر شما باباجان سیدعلی نازنینمان برسانیم.
امید آن داریم که با این مرقومه، توانسته باشیم آرام قلب باباجان سیدعلی نازنین مان شده باشیم و در این روزهای مهم و اثربخش، به دعای خیر شما توفیق نقش آفرینی صحیح و به جا و به موقع، شامل احوالمان گردد. ان شاءالله دل خوش داریم به اینکه در حضور بقیه الله ارواحنا له الفداء از ما یاد کنید.

یا صاحبَ الأمرِ / یا صاحب العزّة
ای صاحب امر (امام زمان) / ای صاحب عزت

هل قلبُکم یبکی / للطفلِ فی غزّة
یقین داریم که بر کودکان غزه گریانی

عجّل فدتکَ الروح
در ظهور شتاب کن، جانم فدای تو باد

إسلامُنا مذبوح
مسلمانان را قتل عام می‌کنند

والقدسُ ویلاه / کم خنجرٍ حزَّه
وای از حال قدس / چه خنجرهایی که او را سر می‌برند

لن نبیعَ فلسطین / فهی أمُّ السیادة
ما هرگز فلسطین را نمی‌فروشیم / چون خاستگاه بزرگی و عزت ماست

نفتدیها حُماةً / حتّی نلقی الشهادة
تا پای جان، آن را پاس می‌داریم تا آنگاه که شهادت را دریابیم.

اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک

کد خبر 6253513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یا حسین ع IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
      2 4
      جانم فدای رهبرم،هستیم تا پیروزی نهایی تا آخر پای کار مقاومت، حزب الله، رهبر عزیزتر از جان
    • قنبري IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
      4 0
      روز دختر به‌ همه دختران سرزمین مبارک باشه