۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸

امام جمعه کرج:

ایران هر روز قوی‌تر و غنی‌تر از پیش می‌شود

ایران هر روز قوی‌تر و غنی‌تر از پیش می‌شود

کرج- امام جمعه کرج با اشاره به حضور گسترده مردم در نماز جمعه نصر گفت: ایران هر روز قوی‌تر و غنی‌تر از پیش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به نمایش اقتدار ایران در جمعه نصر مطرح کرد: ایران هر روز قوی‌تر و غنی‌تر از پیش می‌شود.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت برای یمنی‌ها، سوری‌ها و لبنانی‌ها بشارت است، به دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: اگر این عملیات و مبارزات نبود، مشخص نبود وضعیت کنونی چه بود.

امام جمعه کرج از بین بردن ابهت دروغین صهیونیست سفاک را یکی از دستاوردهای این عملیات دانست و گفت: طوفان الاقصی به مردم منطقه و مقاومت جرأت مضاعف بخشید و زبونی رژیم صهیونیست را به دنیا نشان داد.

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: این عملیات، شکست شدید اطلاعاتی، عملیاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را رقم زد. ایران در عملیات‌های وعده صادق اصول انسانی را در هدف قرار ندادن غیرنظامیان به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی که تا دو سال پیش کسی جرأت بد گفتن از آن را نداشت، اکنون در دنیا فاقد وجاهت شده و در میان افکار عمومی مقبولیت ندارد و امروز شعار تمام مردم دنیا «مرگ بر اسرائیل» است.

امام جمعه کرج فروپاشی اسرائیل از درون را دیگر دستاورد عملیات مذکور خواند و بیان کرد: شهادت دو نفر از اهل سنت و شیعه در این دوره از مبارزات تمام نقشه‌های آنها را بر هم زد اما تعللی در مبارزه رزمندگان مقاومت به وجود نیامده است.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: تمام ناکامی‌های رژیم صهیونیستی برای طرف مقابل دستاورد است زیرا امروز اگر به هر دلیلی در ادامه راه تا پیروزی نهایی تعلل شود خسران شدیدی به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه نباید به یاوه گویی ها اعتنا کرد، صبح پیروزی نزدیک است، عنوان کرد: مراقب باشید در تله شایعات دشمنان و پیاده نظام داخلی آنها نیفتید؛ با استقامت و پایداری در مسیر حق، پیروزی مؤمنان بر باطل و ظلم نزدیک و قطعی است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه طیف غرب زده و واداده به دنبال از بین بردن استقلال کشور هستند، خاطرنشان کرد: از آقای رئیس جمهور انتظار بیشتری در این رابطه است که فاصله خود را با بعضی از افراد حفظ کند.

کد خبر 6253537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha