۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۳

امام جمعه الوند:

قدرت و اقتدار جبهه مقاومت مانع از جنگ‌افروزی رژیم اشغالگر می شود

قدرت و اقتدار جبهه مقاومت مانع از جنگ‌افروزی رژیم اشغالگر می شود

الوند- امام جمعه الوند گفت: جبهه مقاومت ظرفیت، قدرت، اقتدار و هماهنگی عالی دارد تا مانع از جنگ‌افروزی رژیم اشغالگر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه الوند در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به نماز جمعه هفته گذشته و اقامه آن توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: خطبه های حکیمانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر دو محور اصلی داشت: اول، امتداد برکت وجودی شهید سیدحسن نصرالله تا تحقق آرمان نابودی اسرائیل خبیث و حتمیت نابودی اسرائیل خبیث با امتداد مقاومت دو محور اصل بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته بود.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی و مقاومت یک‌ساله‌ی غزّه و لبنان شجره خبیثه رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش حفظ موجودیّت خود است، افزود: یعنی همان دغدغه‌ای که این رژیم در سال‌های اوّل ولادت نحسش داشت و این بدین معنی است که مجاهدت مردان مبارز فلسطین و لبنان توانسته است رژیم صهیونی را هفتاد سال به عقب برگرداند.

امام جمعه الوند ادامه داد: جبهه مقاومت تفکر انقلاب اسلامی است و جمهوری اسلامی این درس را به دنیا داد که به آمریکا به هیچ وجه نمی‌توان اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: افزون بر این مشخص شد که آمریکا و رژیم صهیونیستی قدرتی نیستند چراکه کشتار مردم بی‌گناه در غزه هنر نیست.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه جبهه مقاومت ظرفیت، قدرت، اقتدار و هماهنگی عالی دارد تا مانع از جنگ‌افروزی رژیم اشغالگر شود، تاکید کرد: فقط یمن یک میلیون مجاهد آماده جهاد دارد و مانند آن‌ها در بسیاری از کشورهای جهان اسلام زیاد است.

وی بیان کرد: خون پاک و شهادت پربرکت فرماندهان بی نظیر جبهه مقاومت نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی، سید مقاومت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، نیلفروشان، ابراهیم عقیل و بسیاری دیگر، اجماع همه مراجع قم و نجف را در تجلیل از نقش این اسطوره های صبر و جهاد واستقامت و تأکید بر ادامه راه آنان به دنبال داشته است.

امام جمعه الوند اضافه کرد: با شهادت هر فرد فلسطینی یا عناصر مجاهد جبهه مقاومت صدها نفر به صفوف مبارزان علیه صهیونیست‌ها اضافه می‌شود و با کشته شدن هر سرباز صهیونیستی موج مهاجرت و فرار سربازان از میدان‌های نبرد و ترس تروریست‌های حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شدت می‌گیرد.

وی ادامه داد: صدور فتوا در وجوب کمک مسلمانان به لبنان و جبهه مقاومت از سوی رهبر معظم انقلاب، آیت الله سیستانی و برخی دیگر از مراجع عظام تقلید، به تقویت هرچه بیشتر این جبهه در عرصه های مختلف انجامیده و زوال رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: اسرائیل، آمریکا و برخی دیگر از کشورها به دلیل آمادگی، توانایی و غرور ملی ما، نمی‌توانند علیه ایران اسلامی جنگ‌افروزی کنند اما شاید آن‌ها به دنبال انتقام ضربه عملیات وعده صادق باشند به همین دلیل می‌خواهند هدفی در ایران را مورد حمله قرار دهند.

وی در پایان یادآور شد: ما به پشتوانه نیروهای مسلحمان و رهبرشجاعمان اعلام می‌کنیم که اگر نقطه‌ای از خاک ما هدف قرار گیرد، ده‌ها مرکز اقتصادی، نظامی و امنیتی اسرائیل را مورد حمله و با خاک یکسان خواهیم کرد.

کد خبر 6253566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha