۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

امام جمعه ساوه:

الگو پذیری از حضرت معصومه (س) رویکردی ارزشمند برای بانوان است

الگو پذیری از حضرت معصومه (س) رویکردی ارزشمند برای بانوان است

ساوه -امام جمعه ساوه گفت: الگو پذیری، تأسی و پیروی از حضرت فاطمه معصومه (س) رویکردی ارزشمند و قابل توجه به ویژه برای بانوان جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الااسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (ص) اظهار کرد: حضرت معصومه (س) در جهان اسلام جایگاه بسیار والایی دارد و نماد پاکی، طهارت و ولایت‌مداری است.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) گنج ارزشمند اخلاق و ولایت‌مداری محسوب می‌شوند تصریح کرد: الگو پذیری، تعصی و پیروی از حضرت فاطمه معصومه (س) رویکردی ارزشمند و قابل توجه به ویژه برای بانوان جامعه است.

وی تصریح کرد: امروز دنیای غرب تلاش می‌کند شعار تساوی زن و مرد را در دنیا مطرح کند، آیا در دنیای غرب این تساوی ادعا شده، واقعاً عمل شده است.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه در اسلام نسبت به زن و علم آموزی زن الگوی آن حضرت معصومه (س)، حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) است، ادامه‌داد: ایشان یکی از شخصیت‌های برجسته زمان خود و دومین فرزند امام کاظم (ع) بعد از امام رضا (ع) بود که در غبارآلودگی‌ها حق را از باطل تشخیص داد که ما باید الگو بپذیریم.

وی ادامه داد: نهاد خانه و مسجد باید ارتباط خود را با مدرسه تقویت نماید و ضمن عبور از مساعدت‌های سخت‌افزارانه، ارتباطات نرم‌افزاری را با مسائل مدرسه مورد توجه ویژه قرار دهد.

کد خبر 6253580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha