۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۳

مدیرکل راهداری بوشهر خبر داد؛

ساخت ۳۲ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر

ساخت ۳۲ کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر

بوشهر- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از ساخت و آسفالت ۳۲ کیلومتر راه روستایی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت و آسفالت ۳۲ کیلومتر راه روستایی اظهار کرد: برای ساخت و آسفالت این میزان راه سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی میزان روستاهای بهره‌مند از این پروژه‌ها را هشت روستا و آبادی عنوان کرد و افزود: بیش از ۴۰۰ خانوار با احداث و آسفالت پروژه‌ها از راه مناسب بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر افزود: همچنین در این مدت ۵۵ کیلومتر زیرسازی راه‌های روستایی و فرعی و ۴۰ دستگاه ابنیه فنی اجرایی شده است.

ایجاد راه دسترسی مناسب به روستاها

وی با بیان اینکه ایجاد راه دسترسی مناسب به روستاها موجب توسعه این مناطق می‌شود افزود: با ساخت این میزان راه روستایی، علاوه بر تسهیل ارتباط روستاها با مناطق شهری، دسترسی روستاییان به خدمات ضروری مانند آموزش و بهداشت بهبود چشمگیری می‌یابد.

اخترشناس یادآور شد: اکنون ۹۸ درصد روستاهای استان از راه دسترسی آسفالت و مناسب برخوردارند و در این شاخص بوشهر جز استان‌های پیشگام کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6253850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha