۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۸:۰۲

فرماندار اهواز:

سند دار شدن زمین‌ها و منازل «ملاشیه» اهواز در حال پیگیری است

سند دار شدن زمین‌ها و منازل «ملاشیه» اهواز در حال پیگیری است

اهواز - فرماندار اهواز گفت: سند دار شدن زمین‌ها و منازل و اجرای طرح فاضلاب و آسفالت منطقه ملاشیه اهواز در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده در گفت و گویی رسانه در خصوص مشکلات منطقه ملاشیه اهواز اظهار کرد: منطقه ملاشیه دارای مشکلات فراوانی از جمله سنددار نبودن زمین‌ها و منازل است. در کمیسیون ماده پنج موضوع تغییر کاربری زمین‌ها تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است که با این اقدام می‌توان ضمن معرفی به ستاد باز آفرینی، تسهیلات به شهروندان به منظور ساخت و ساز و بازسازی منازل پرداخت شود. همچنین با پیگیری‌های مختلف، مشکلات سنددار شدن اراضی ملاشیه نیز در حال برطرف شدن است.

موالی زاده با اشاره به موضوع آبگرفتگی در منطقه ملاشیه افزود: یکی از برنامه‌های مهم شرکت آبفا، حل مشکل آب‌های سطحی و رفع ماندآب ها در هنگام بارش‌ها در این منطقه است و طراحی شبکه فاضلاب ملاشیه نیز انجام و در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: با تعمیرات اساسی تصفیه خانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران، مشکلات آب شرب منطقه ملاشیه نیز برطرف شده است و پیگیری مشکلات برخی از مناطق که دارای کم فشاری هستند نیز در حال انجام است.

فرماندار اهواز از آماده سازی ۴۰۰ هزار متر مربع از مناطق ملاشیه برای آسفالت خبر داد و بیان کرد: با پایان یافتن عملیات حفاری و لوله گذاری خطوط فاضلاب، اجرای آسفالت معابر نیز انجام خواهد شد و اولویت آسفالت خیابان اصلی این منطقه به شمار می‌رود.

موالی زاده گفت: در یک اقدام جهادی ۴۰۰ پایه برق در ملاشیه نصب و دارای روشنایی شده و تلاش برای حل مشکلات این منطقه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، منطقه کم برخوردار ملاشیه اهواز با داشتن حدود ۶۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی این کلانشهر قرار دارد و به علت مشکلات متعدد زیر ساختی از جمله فاضلاب و خاکی بودن خیابان‌ها، موجب گله مندی شهروندان شده و آنان خواستار رسیدگی و حل این موضوعات شده‌اند.

کد خبر 6253851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha