۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۶

رییس حوزه هنری کرمانشاه مطرح کرد،

استفاده از ظرفیت زیست بوم هنری کرمانشاه برای ترویج هنر متعهد

استفاده از ظرفیت زیست بوم هنری کرمانشاه برای ترویج هنر متعهد

کرمانشاه- رییس حوزه هنری کرمانشاه گفت: در تلاشیم با توجه به ظرفیت بالای زیست بوم هنری استان گام مؤثری در رابطه با ترویج هنر متعهد به حقیقت برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان ماه‌ور رئیس حوزه هنری کرمانشاه در نشست مشترک با مدیرکل و معاونین تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: با برنامه ریزی و مبنا قرار دادن توانمندی‌ها و همفکری در بحث تولید آثار هنری می‌توان شاهد رویدادهای پر ثمری در همکاری بین حوزه هنری و سازمان تبلیغات باشیم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به بخش‌های مختلف هنری از جمله واحد آفرینش‌های ادبی، دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری، واحدهای هنرهای نمایشی، موسیقی، پژوهش و هنرهای تصویری را مرکزیت پتانسیل اصلی تولید آثار فاخر و مردمی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: حضور کارشناسان با سابقه و مجرب در واحدهای یاد شده و ارتباط وثیق این حوزه با هنرمندان متعهد و متخصص امکان بهره بردن از گوهر هنر در امر تبلیغ را نیز فراهم می‌آورد.

ماه‌ور خاطرنشان کرد: در دوره جدید تلاش جدی بر آن است با توجه به ظرفیت بالای زیست بوم هنری استان گام مؤثری در رابطه با ترویج هنر متعهد به حقیقت برداریم.

کد خبر 6253875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha