۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران:

مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن اسلامشهر رفع می‌شود

مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن اسلامشهر رفع می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از رفع مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اسلامشهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۷۰۰ نفر مهندس و کارگر در پروژه‌ها مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به وضعیت واحدهای نهضت ملی اسلامشهر، گفت: طی هفته جاری با انجام عملیات لوله گذاری توسط آب و فاضلاب منطقه‌ای واگذاری پروژه ۲۰۰ واحدی مآب سازه آغاز خواهد شد.

وی سپس در جلسه با پیمانکاران پروژه ۲۷۰۰ واحدی عدل آباد اسلامشهر بر روند تسریع پروژه تصریح کرد و گفت: پروژه از پیشرفت ۱۱ درصدی برخوردار است و در تمام بلوک‌ها عملیات بتن مگر و گودبرداری به اتمام رسیده است در تعدادی از بلوک‌ها سقف پنج یا چهار یا سوم و دوم نیز انجام شده است.

جنتی گفت: در حال حاضر ۷۰۰ نفر مهندس و کارگر در پروژه مشغول به کار هستند و از محل تهاتر و کمک‌های صندوق توسعه مسکن اجازه نمی‌دهیم روند اجرای پروژه کند شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان از متقاضیان خواست با تکمیل به موقع آورده خود به افزایش سرعت فرایند اجرایی پروژه‌های مسکن ملی کمک کنند تا پروژه‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل و تحویل شود و وارد فاز تورم مصالح در سال‌های آتی نشویم.

کد خبر 6254152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha