۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خبر داد؛

افزایش ایمنی درنقاط پرحادثه خراسان جنوبی با اجرای روشنایی نقطه‌ای

افزایش ایمنی درنقاط پرحادثه خراسان جنوبی با اجرای روشنایی نقطه‌ای

بیرجند- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای روشنایی نقطه‌ای در مقاطع پرحادثه استان به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر, محمد فدوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در جاده‌های استان خراسان جنوبی طرح اجرای روشنایی نقطه‌ای در نقاط پرحادثه استان صورت گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: به این منظور اجرای پروژه سیستم روشنایی نقطه‌ای در ۵ نقطه پرحادثه اجرا می‌شود.

فدوی با تاکید بر اهمیت ایمنی راه‌ها از اجرای این طرح خبر داد و اضافه کرد: با اجرای روشنایی نقطه‌ای در نقاط پرحادثه، دید رانندگان در شب افزایش یافته و در نتیجه احتمال وقوع تصادفات کاهش می‌یابد این اقدام گامی مهم در راستای تحقق اهداف ارتقای ایمنی راه‌های استان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اضافه کرد: تلاش این اداره کل برای تأمین روشنایی مقاطع پر تصادف سراسر استان، در راستای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: سرویس و نگهداری چراغ‌های چشمک زن و روشنایی محورها، به صورت مستمر سالانه به میزان ۱۱۲ کیلومتر در سطح محورهای استان از اقدامات مهم این اداره کل در زمینه ارتقای ایمنی راه‌های استان است.

کد خبر 6254204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha