۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد؛

۳ هزار بیمار صعب‌العلاج و خاص زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان

۳ هزار بیمار صعب‌العلاج و خاص زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان

بیرجند- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به ۳ هزار و ۱۱ بیمار صعب العلاج و خاص در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا حسینی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت این نهاد از ۳ هزار و ۱۱ بیمار صعب‌العلاج و خاص در استان اظهار کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۵۸ بیمار صعب العلاج و ۱۵۳ بیمار خاص هستند.

به گفته وی پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت قرار دارد و این حمایت‌ها در فرآیندهای درمانی، تأمین داروهای مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای کمک به این بیماران هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت و بهبود هر چه سریع‌تر این مددجویان به آنان کمک‌های مختلفی از قبیل سبد غذایی، هزینه‌های درمانی، تجهیزات، رفت و آمد و … ارائه می‌شود.

حسینی در ادامه به فرآیند شناسایی بیماران صعب العلاج از طریق نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیز مددکاران دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و افزود: این بیماران دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی برای درمان دارند و بیشتر نیز با مشکلات معیشتی روبرو هستند، بر این اساس وظیفه داریم که با حمایت و مساعدت مستمر، آرامش خاطر را برای این عزیزان فراهم نمائیم.

وی با قدردانی از همه خیرینی که با این نهاد همکاری می‌کنند، افزود: خیرین بزرگوار می‌توانند در راستای کمک به بیماران صعب العلاج، این بیماران نیازمند را مورد حمایت قرار دهند.

کد خبر 6254219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha