۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۰

برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در چهارباغ

برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در چهارباغ

چهارباغ- مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در رده اسب خالص ایرانی و اسب‌های زایچه در باشگاه سوارکاری ایرانمهر شهرستان چهارباغ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در رده اسب خالص ایرانی و اسب‌های زایچه به مناسبت گرامیداشت مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز زنده یاد امیر غفرانی و همچنین هفته تربیت بدنی در باشگاه سوارکاری ایرانمهر شهرستان چهارباغ برگزار شد.

این مسابقات به میزبانی هیئت سوارکاری شهرستان چهارباغ و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز همراه بود و ۱۳۴ شرکت کننده از استان‌های کشور در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات یاشار نوایی (قهرمان) و مانیا دانه کار (نایب قهرمان) دو سوارکار از استان البرز به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند. حضور یک سوارکار بانو برای اولین در سکوی دوم مسابقات کشوری از برجسته‌ترین اتفاقات این مسابقات بود.

از نکات قابل توجه دیگر حضور رئیس و مسئولین فدراسیون سوارکاری کشور، مدیران ورزش استان البرز، امام جمعه و فرماندار شهرستان چهارباغ و پیشکسوتان این رشته ورزشی در آئین اختتامیه بود. در پایان به نفرات برتر جوایز و کاپ مسابقات اهدا شد.

کد خبر 6254223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha