۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸

گزارش روزانه بورس ۲۱ مهر ماه؛

سومین کندل سبز متوالی شاخص کل در اولین روز کاری این هفته بسته شد

سومین کندل سبز متوالی شاخص کل در اولین روز کاری این هفته بسته شد

سومین کندل سبز متوالی شاخص کل بورس در اولین روز کاری این هفته (شنبه ۲۱ مهر ماه) در حالی بسته شد که توانست در پی ۳ درصدی شدن دامنه نوسان، افزایش ۱۴۵۱۳ واحدی را برای بازار بورس تهران ثبت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه ۲۱ مهر، در پی تغییر محدوده دامنه نوسان از مثبت و منفی یک درصدی به مثبت و منفی ۳ درصد و همچنین در ادامه دو کندل مثبت در سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته، شاخص کل بورس توانست با سومین کندل سبز متوالی و افزایش ۱۴۵۱۳ واحدی به بالای شاخص ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی بازگردد و به فاصله بیش از ۱۴ هزار واحدی از آن و در تراز ۲,۱۱۴,۲۱۲ بایستد.

از شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افزایش ۱۶۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد که این افزایش، شاخص کل هم‌وزن بورس را تا تراز ۶۹۶,۸۹۸ واحدی بالا برد و این در حالی است که شاخص هم‌وزن در ابتدای معاملات امروز کار خود را با افت ۱۰۶۰ واحدی آغاز کرده بود.

گفتنی است ارزش بازار بورس تهران در پایان معاملات امروز به عدد ۶۸,۳۶۵,۹۰۳ میلیارد ریال افزایش یافت.

نمادها مؤثر بورسی

در معاملات امروز سه نماد فولاد، فملی و فارس به ترتیب با افزایش ۳۷۰۷، ۲۱۷۱ و ۱۳۹۱ واحدی بیشترین سهم مثبت را در کندل سبز شاخص کل بورس تهران داشتند.

این در حالی است که نمادهای رمپنا، اخابر و فخوز با افت ۶۴۹، ۴۴۵ و ۴۲۳ واحدی دست‌اندازهایی برای رشد بیشتر شاخص کل بورس شدند.

بازار فرابورس ایران

امروز شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن فرابورس به ترتیب با افت ۲۴ و ۲۵۸ واحدی به اعداد ۲۱,۹۶۱ و ۱۲۲,۳۹۵ رسیدند.

نمادها مؤثر فرابورسی

در معاملات امروز بازار فرابورس سه نماد زاگرس، خاور و فزر با اثر منفی و سه نماد آریا، حسینا و سامان با اثر مثبت بیشترین تأثیر را بر تغییرات شاخص کل فرابورس رقم زدند.

پیش‌بینی می‌شود با کم رنگ‌تر شدن ریسک‌های چند وقت اخیر و در پی بیشتر دامنه نوسان رفته رفته از فشار فروش ایجاد شده کاسته شود و احتمالاً در جاری شاهد بازار متعادل‌تری باشیم.

کد خبر 6254262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha