۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۶

استاندار البرز:

درمانگاه و مرکز انتقال خون در همه پروژه‌های بیمارستانی لحاظ شود

درمانگاه و مرکز انتقال خون در همه پروژه‌های بیمارستانی لحاظ شود

کرج- استاندار البرز گفت: باید در تمامی پروژه‌های بیمارستانی استان درمانگاه و مرکز انتقال خون لحاظ شود که در این رابطه می‌توان از ظرفیت خیران نیز استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی روز شنبه در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان گفت: در این راستا علاوه بر ارتقای سرانه‌ها و زیرساخت‌های استان متناسب با جمعیت و به تفکیک هر شهرستان، باید برنامه ریزی لازم جهت تأمین کادر بیمارستان‌ها نیز مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید امکانات و تجهیزات بیمارستان‌های استان احصا و اعلام شود تا مردم و پزشکان برای بهره مندی از آنها آگاه شوند، به فعالیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج اشاره و مطرح کرد: این بیمارستان که چندی پیش طی تعاملی ویژه احیا شد، اکنون خدمات بسیاری را به مردم ارائه می‌دهد و دارای امکاناتی همچون سی تی آنژیوگرافی است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه باید در تمامی پروژه‌های بیمارستانی استان درمانگاه و مرکز انتقال خون لحاظ شود که در این رابطه می‌توان از ظرفیت خیرین نیز استفاده کرد، عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های بیمارستانی و تأمین پزشکان متخصص و فوق تخصص به ویژه در غرب استان مورد مطالبه جدی مردم و نماینده آنهاست که باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مورد توجه قرار گیرد.

عبداللهی بیان کرد: برای تأمین اعتبار پروژه‌ها با پیگیری‌های ملی درصدد تسریع در این روند هستیم چراکه پروژه‌ای همچون بیمارستان سیدالشهدا که جایگزین بیمارستان متراکم و مهم مدنی است، نیاز به تزریق اعتبار دارد. لزوم ارتقا و توسعه خدمات در بیمارستان شهید سلیمانی فردیس با توجه به جمعیت این شهرستان نیز محسوس است.

کد خبر 6254282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha