۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲

سرهنگ باباپور خبر داد؛

کشف ۲۱ کیلو شیشه در محورهای مواصلاتی پایتخت  

کشف ۲۱ کیلو شیشه در محورهای مواصلاتی پایتخت  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۱ کیلوگرم شیشه توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اتوبان آزادگان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: با رصدهای اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع مأموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند خودرو مذکور در اتوبان "آزادگان " تهران مشاهده و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری خودرو متوقف و بلافاصله راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از خودرو متهم ۲۱ کیلوگرم شیشه کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

کد خبر 6254336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha