۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور داریم

امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور داریم

بوشهر- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان‌مجرد در نشست کمیسیون عملیات مشترک با مرزبانی گفت: جایگاه و نقش مرزبانی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین وظایف این نیرو و بر اساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکا به خدای متعال، اعتقاد راسخ به «ولایت فقیه» در عمل به قانون و رعایت موازین شرعی به دست می‌آید.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تمامی پیشرفت‌ها و توسعه جامعه در امنیت و آرامش نهفته شده است، افزود: امنیت از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین نیاز انسان است.

وی تاکید کرد: در صورت عدم توجه و تحقق مطلوب امنیت، ضمن تولید جرم و ایجاد ناامنی، دستیابی به اهداف اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و روانی در جامعه با چالش جدی مواجه خواهد شد.

سردار هنریان مجرد با بیان اینکه امنیت کشور مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانی مقتدر و هوشمند است، گفت: ما دارای امنیت مرزی خیلی خوبی در کشور هستیم و کار شما در برقراری نظم و امنیت داخل جامعه بسیار سخت است.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری و پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی بین منطقه دوم نیروی دریایی سپاه (ندسا) و مرزبانی استان بوشهر امضا و از فرماندهان واحدهای مرزی فعال در همکاری با ندسا تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 6254367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha