۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

۳۱ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی قزوین اعطا شد

۳۱ سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی قزوین اعطا شد

قزوین- معاون مشارکت های مردمی بهزیستی قزوین از اعطای ۳۱ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی این استان به مبلغ ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غفار رمضانی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی به عنوان متولی رسیدگی به محرومان جامعه، برنامه ریزی برای حمایت و کمک به ازدواج و تأمین جهیزیه به جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش خود است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود معیشتی و اقتصادی، بسیاری از جوانان توانایی تهیه جهیزیه برای شروع زندگی خود را ندارند که سازمان بهزیستی استان قزوین با هدف تسهیل در امر ازدواج و ارتقا و ترویج ازدواج آسان به مددجویان دارای پرونده و کد مددجویی که تحت حمایت مستمر یا غیر مستمر این سازمان هستند، جهیزیه اعطا می‌کند.

رمضانی ادامه داد: توزیع ۳۱ فقره جهیزیه با ۹ قلم کالای اساسی هر یک به میزان ۲۰۰ میلیارد ریال بین دهک‌های یک تا ۶، دومین اعطای جهیزیه در سال جاری بود که در دور نخست ۴۰ فقره با ۱۲ قلم کالا به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال بین دهک‌های یک تا سه توزیع شد و مردم و همچنین خیران نیز در این امر مشارکت داشتند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین خاطرنشان کرد: جامعه هدف بهزیستی که در رسیدگی به مسائلی همانند اشتغال، مسکن و ازدواج با مشکلات متعددی روبرو هستند همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این قشر بتواند ضمن برطرف کردن مسائل و مشکلات پیش روی خود، به مددجویان نیازمند نیز کمک می‌کنیم تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند و در راستای تحکیم خانواده‌ای منسجم و در راستای فرزندآوری در جامعه تلاش روز افزون خود را به انجام برسانیم. پ

کد خبر 6254450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha