۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

نبرد اصلی با رژیم صهیونسیتی در میدان رسانه است

نبرد اصلی با رژیم صهیونسیتی در میدان رسانه است

اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: میدان نبرد اصلی با رژیم صهیونسیتی، سنگر فعالان رسانه است و صحنه را برای عرض اندام دشمن نباید خالی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ امروز شنبه در نشست با مسئول و کارشناسان مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه اکنون در یک جنگ واقعی قرار داریم، گفت: زمانی می‌گفتیم باید آرایش جنگی بگیریم و فکر جنگیدن باشیم اما امروز درگیر جنگ هستیم، دشمن بیش از یک سال است که در حال کشتن کودکان و زنان است و به هیچ کجا هم پاسخگو نیست.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۲ عملیات وعده صادق یک و وعده صادق ۲ از کیان خود دفاع کرد. در تمامی این عملیات‌ها از خود دفاع کرده و نشان دادیم این‌طور نیست که ضربه بزنی و به راحتی به کارت ادامه بدهی، طبق فرمایش مقام معظم رهبری «دوران بزن در رو تمام شده است».

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه جنگ طلب نیستیم اما جنگجو هستیم، افزود: یعنی جنگ را بلدیم اما به دنبال درگیری و جنگ نیستیم.

حجت الاسلام اخوان صباغ، این جنگ را به معنای واقعی کلمه یک جنگ ترکیبی خواند و گفت: این جنگ، جنگ اراده‌ها است و هدف اصلی دشمن سست کردن اراده ما است، مهم‌ترین دلیل برای حضور فعال اهالی رسانه در این جبهه، حضور فعال دشمن در آن سوی جبهه است که با عملیات گسترده اراده‌ها را تضعیف می‌کند، عزم‌ها را از بین می‌برد و باعث تردید در دل‌ها می‌شود. این اقدام را برای مؤمنین به یک صورت برای عموم مردم به گونه‌ای دیگر و برای مردم جبهه مقاومت نیز صورتی دیگر انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: یکی از سران رژیم صهیونیستی گفت ما ۲۰ درصد کار میدانی انجام می‌دهیم و ۸۰ درصد عملیات روانی، به طور واضح هالیوودی عمل می‌کنند، یعنی آن چیزی که نشان می‌دهند با آن چیزی که در واقعیت اتفاق افتاده زمین تا آسمان فرق دارد، متأسفانه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در مسائل تبلیغی چندین سال عقب تر هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: آنها بعد از عملیات وعده صادق از لرزش دست نخست وزیرشان ایجاد قدرت در رسانه می‌کنند اما ما از نماز «جمعه نصر» که نه تنها رهبر انقلاب بلکه تمام مسئولین ارشد نظام در یک زمان و مکان مشخص گرد هم آمدند نتوانستیم برای عموم مردم، جبهه مقاومت و حتی حزب الله هم اهمیت موضوع را تبیین کنیم که این نقطه ضعف ما است.

حجت الاسلام اخوان صباغ با بیان اینکه این یک جنگ ترکیبی است، تصریح کرد: نیروهای نظامی و سیاسی به یک طریق می‌جنگند ما نیز در جبهه فرهنگی و تبلیغی باید به روش خودمان بجنگیم که این مهم در این شرایط از الزامات است و دیگر کارهای فرهنگی مستحب هستند لذا باید به این عمل واجب بپردازیم.

وی اظهار کرد: سال‌ها است که ما از جنگ‌های کلاسیک عبور کرده و میدان نبرد اصلی سنگر شما فعالان رسانه است، انتظار همه از شما این است که هم افزایی داشته، از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنید و امکانات صحنه را برای عرض اندام دشمن خالی نکنید.

کد خبر 6254547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha