۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱

«شفیعه روز جزا»؛ پرونده ای برای شهادت اخت الرضا(ع)-۱۹

پذیرایی ۸۰ موکب در میدان آستانه و اطراف حرم بانوی کرامت از زائران

پذیرایی ۸۰ موکب در میدان آستانه و اطراف حرم بانوی کرامت از زائران

قم- بیش از ۸۰ موکب در میدان آستانه و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام شهادت بانوی کرامت از زائران پذیرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی حسینی بعدازظهر شنبه در نشست هماهنگی خادمان و موکبداران شهادت کریمه اهلبیت (ع) که از سوی ستاد مردمی خادمان ملیکه ایران که در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد گفت: برنامه ریزی های لازم برای فعالیت موکبداران در ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از روزهای گذشته صورت گرفته است.

وی بیان کرد: برای نخستین بار امسال همه موکب‌های در میدان آستانه مستقر خواهند شد و در حال حاضر مکان موکب ها مشخص شده و برخی نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

مسؤول ستاد مردمی خادمان ملیکه ایران عنوان کرد: بیش از ۸۰ موکب ایرانی و عراقی برای پذیرایی از زائران و عزاداران کریمه اهل بیت علیهم السلام در میدان آستانه و اطراف حرم مطهر جانمایی شدند و مقدمات فعالیت آنان فراهم شده است.

وی ابراز کرد: در کنار موکب‌های خدمات رسان تعداد ۱۲ موکب فرهنگی از سوی نهادهای مختلف فرهنگی و مردمی نیز در میدان آستانه مستقر خواهند شد.

حسینی ادامه داد: تلاش شده تا با هماهنگی دستگاه‌های مختلف خدمات رسان زیرساخت‌های لازم برای فعالیت موکبداران فراهم شود.

مسئول ستاد مردمی خادمان ملیکه ایران ادامه داد: امیدواریم در ایام شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شاهد حضور باشکوه و گسترده دسته‌های عزاداری و هیأت‌های مذهبی باشیم.

کد خبر 6254608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha