۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷

هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با مهر:

سفر مقامات به لبنان تلاش صهیونیست‌ها را بی‌اثر می‌کند

سفر مقامات به لبنان تلاش صهیونیست‌ها را بی‌اثر می‌کند

عضو موسس حزب کارگزاران سازندگی گفت: سفر مقامات ایران به لبنان در پی حمایت همه جانبه مردم و رهبری از جبهه مقاومت است و تلاش صهیونیست‌ها برای نا امن نشان دادن کشورمان را بی‌اثر می‌کند.

محمد هاشمی رفسنجانی عضو مؤسس حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با سفر مقامات کشورمان به لبنان، بیان کرد: ملت ایران در همه زمینه‌ها پا به پای محور مقاومت ایستاده‌اند. نماز جمعه نصر یک نماز جمعه تاریخی بود، در شرایطی که دشمن سعی می‌کند کشور ما را ناامن نشان دهد، رهبری خودشان نماز جمعه را اقامه کردند و مردم با شرکت گسترده در این نماز، وحدتشان را نشان دادند.

وی افزود: رهبر انقلاب با اقامه نماز جمعه ثابت کردند که تلاش دشمن مبنی بر ناامن نشان دادن ایران بی‌اثر است، چرا که رهبری پس از نماز جمعه نماز عصر را نیز خودشان اقامه کردند و این پاسخی به تهدیدهای صهیونیست‌ها است.

این عضو مؤسس حزب کارگزاران سازندگی، بیان کرد: در شرایطی که مردم ایران و رهبری، همه در دفاع از حزب الله لبنان عمل می‌کنند، مسئولان نیز به همین تناسب و در همین راستا سفرهای خود را به بیروت انجام دادند. در شرایطی که آنجا ناامن است و هر لحظه مناطق مسکونی و شهرهای لبنان بمباران می‌شود، این پیام را می‌رسانیم که ما هر لحظه با شیعیان لبنان همراه هستیم.

هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: عملکرد مقام‌های جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که تهدیدهای صهیونیست‌ها بی‌فایده است و کشور ما در امنیت به سر می‌برد؛ آنها در این شرایط به بیروت می‌روند و اقدام آنها پاسخ مناسبی به تهدیدهای رژیم صهیونیستی است. و در عمل نشان می‌دهند که امنیت برقرار است و آنها به راحتی به لبنان هم سفر می‌کنند.

کد خبر 6254645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha