۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۵

مسئول دفتر ریاست سازمان بهزیستی تغییر کرد

مسئول دفتر ریاست سازمان بهزیستی تغییر کرد

سرپرست سازمان بهزیستی کشور در حکمی مسئول دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی که از چند روز قبل با حکم احمد میدری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی سرپرست سازمان بهزیستی شده بود؛ در یکی از اولین اقدامات خود مسئول روابط عمومی و سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان را تغییر داد.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور در حکمی محمد رضا اسدی را به سمت «سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این حکم به این شرح است،

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدرضا اسدی

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور» منصوب می‌گردید.

ازآنجا که حوزه ریاست سازمان بستر مناسب ترسیم افق‌های بلند و دورنمای سیاست‌های راهبردی و محل نظارت بر فرآیندها و زیرساخت‌های مدیریت مجموعه و فصل ارتباطات و تعاملات درون و برون سازمانی و معبر بازتاب افکار عمومی معاونین، مدیران ستادی و استانی، کارکنان و ارباب رجوع، سازمان‌ها و نهادهای مختلف به اینجانب می‌باشد، لذا انتظار دارم با اتکال به خداوند منان و بهره گیری از مهارت‌های حرفه‌ای، کارآیی اثربخش، سعه صدر و تعامل و همکاری مؤثر با معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه، مدیران کل ستادی و استانی و مؤسسات وابسته و با تأکید بر رویکرد ارتقایی در جهت اهداف سازمان اهتمام نمائید.

توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سیدجواد حسینی-سرپرست سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 6254654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha