۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۸

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

لزوم به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای اتمام طرح‌های راه سازی

لزوم به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای اتمام طرح‌های راه سازی

تبریز - استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تلاش برای اجرا و تکمیل طرح‌های راه سازی استان با استفاده از همه امکانات موجود از جمله ظرفیت‌های قانون مولدسازی و جلب مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست امروز در بازدید از عملیات اجرایی طرح تعریض گردنه گویجه بئل بزرگراه تبریز-اهر افزود: تلاش برای اتمام پروژه‌های در دست اجرا در موعد مقرر یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران است.

در این بازدید اعلام شد که تکمیل طرح تعریض گردنه گویجه بئل به طول سه و نیم کیلومتر، نیازمند ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌باشد که ۲۳۰ میلیارد تومان از این رقم از محل ماده ۵۶ اختصاص می‌یابد.

عملیات اجرایی این طرح مهر ماه امسال آغاز شده و بنابر اعلام موسوی، مدیر کل راه شهرسازی آذربایجان شرقی قرار است ۲ سال بعد به پایان برسد.

در این بازدید همچنین اعلام شد: که طرح تعویض گردنه بزرگراه تبریز-اهر معارض ندارد و ۲۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سونگون به آن تخصیص یافته که تاکنون پرداخت نشده است.

فتح زاده، رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی نیز در این بازدید اعلام کرد: که ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هم از محل توازن به این طرح اختصاص می‌یابد.

کد خبر 6254703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha