۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۷:۴۲

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

سوءمدیریت سبب اتلاف بیت المال/ سازمان بازرسی ورود کند

سوءمدیریت سبب اتلاف بیت المال/ سازمان بازرسی ورود کند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه سوءمدیریت سبب اتلاف بیت المال می‌شود، گفت: از سازمان بازرسی انتظار می‌رود به این موارد در استان ورود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه شنبه در دیدار با مدیر کل و کارکنان بازرسی استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه هدایت، حمایت و نظارت سه بخش اصلی نظام مدیریت دینی محسوب می‌شوند، اظهار کرد: نظارت دقیق اگر با پیگیری شکایات تا حصول نتیجه همراه شود، دارای آثار و برکات فراوانی از جمله ایجاد اعتماد عمومی خواهد بود.

وی با تاکید بر ابعاد و اهمیت کار در دستگاه قضائی گفت: مردم خواستار نظارت دقیق و مستمر بر دستگاه‌های اجرایی و عملکرد مدیران هستند هرچند ممکن است منافع برخی افراد به خطر افتد.

امام جمعه سمنان عملکرد مراجع نظارتی را مایه امید مردم دانست و بیان کرد: از سازمان بازرسی انتظار می‌رود بر موضوع پرداخت تسهیلات بانکی بویژه تأخیر پرداخت تسهیلات ازدواج و نیز مشوق‌های فرزندآوری نظارت بیشتری داشته باشد.

مطیعی با انتقاد از صرف هزینه‌های بلا وجه در برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: سازمان بازرسی نسبت به هزینه‌های جاری دستگاه‌های اجرایی نظیر هزینه برخی سفرها، اقدامات و بررسی‌های لازم را صورت دهد و توجیهات مدیران در این خصوص را دریافت کند.

وی سوءمدیریت و سوءتدبیر را زمینه‌ساز اتلاف بیت‌المال و منابع عمومی عنوان کرد و گفت: سازمان بازرسی پیش از اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و به محض اطلاع از تصویب مصوبات، بررسی‌های لازم را انجام دهد تا از تحمیل هزینه‌های بی‌دلیل به منابع عمومی پیشگیری شود.

کد خبر 6254832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha