۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۲

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام خبر داد؛

اجرای ۳ پروژه زیرساختی فرهنگی برای اولین بار در ایلام

اجرای ۳ پروژه زیرساختی فرهنگی برای اولین بار در ایلام

ایلام-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از اجرای ۳ پروژه زیرساختی فرهنگی برای اولین بار در ایلام خبر داد.

محمد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت پروژه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گفت: ۳ پروژه فرهنگی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حال اجرایی شدن است، که در تاریخ بنیاد شهید استان بی سابقه بوده است.

وی بیان کرد: اولین پروژه احداث موزه آثار شهدای استان ایلام است که در محل اداره کل با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

رحیمی اضافه کرد: دومین پروژه احداث دارالقرآن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بوده که این پروژه نیز با ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد: احداث زائرسرای مهران با ۸۵ درصد پیشرفت دیگر پروژه مهم زیرساختی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام است.

وی گفت: در سال جاری در قالب طرح سپاس (تکریم و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان) بیش از ۵۳۰۰ مورد دیدار انجام شده که استان در این بخش جزو استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در سال جاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام افزود: جذب ۹۴ درصدی تسهیلات اشتغال، ۸۰ درصدی تسهیلات مسکن از دیگر موفقیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بوده است.

وی بیان کرد: برای اولین بار در سال جاری تفاهم نامه با راه و شهرسازی برای ساخت ۲۸۰ واحد مسکونی برای جامعه هدف نیز انجام شده است.

کد خبر 6254860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha