۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۱

«شفیعه روز جزا»؛ پرونده ای برای شهادت اخت الرضا(ع)-۲۴

برپایی موکب «مهربانو» ویژه بانوان در حرم مطهر بانوی کرامت

برپایی موکب «مهربانو» ویژه بانوان در حرم مطهر بانوی کرامت

قم- موکب مهربانو در ایام شهادت حضرت معصومه (س) با غرفه‌های متنوع فرهنگی و خدماتی در صحن جوادالائمه (ع) پذیرای بانوان زائر حرم مطهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هم‌زمان با ایام شهادت بانوی کرامت، موکب مهربانو ویژه بانوان و دختران در صحن جوادالائمه (ع) جنب درب ۲۴ برپا می‌شود.

موکب مهربانو به همت اداره فرهنگی خواهران و با حضور خادمان رواق‌های مختلف این اداره از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه میزبان بانوان و دختران زائر و مجاور آستان مقدس بانوی کرامت خواهد بود.

این موکب ویژه عموم خواهران در همه مقاطع سنی است و بانوان و دختران زائر و مجاور تا ۲۴ مهرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ می‌توانند از خدمات این موکب استفاده کنند.

موکب مهربانو شامل غرفه‌های ریحانه مقاومت، زیر گنبد طلا، صیانه، روایت ضحی، کیمیای سعادت، نذر خدمت و تبرک خانه است و در این موکب برنامه‌ها و محافل فرهنگی و معارفی متنوعی برای بانوان و دختران در نظر گرفته شده است که حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم غزه، فلسطین، لبنان و یمن یکی از اهداف ایجاد این موکب است.

آشنایی با ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س)، دلایل هجرت و تبیین اهداف هجرت تاریخ‌ساز بانوی کرامت به ایران، نقش هجرت بانوی کرامت به قم و پیروزی انقلاب اسلامی و نقش آن در شکل‌گیری جنبش و محور مقاومت، آینده محور مقاومت، ولایت‌مداری بانوی کرامت و رسالت بانوان امروز در مسیر ولایت‌مداری، تبعیت از بانوی کرامت به‌عنوان الگو و رسالت دختران به‌عنوان مربیان نسل آینده و تربیت منتظران و بسترسازی ظهور از دیگر اهداف برپایی این موکب است.

این موکب با محوریت سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، سواد رسانه و بصیرت‌افزایی نیز برنامه‌هایی برای دختران نوجوان و جوان برگزار خواهد کرد.

همچنین در این موکب کمک‌های نقدی و غیرنقدی بانوان و دختران با عنوان نذر خدمت در راستای حمایت از مردم غزه، لبنان و یمن جمع‌آوری خواهد شد.

کد خبر 6254902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha