۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۲

احمد مرادی:

شوراها می‌توانند بازوی مشورتی مجلس باشند

شوراها می‌توانند بازوی مشورتی مجلس باشند

بندرعباس- نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها می‌توانند بازوی مشورتی مجلس باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی شنبه شب در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان در مجلس و شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی هرمزگان، اظهار کرد: به کار گیری از نیروهای استان هرمزگان در مناصب استانی و ملی همواره یکی از مطالبات مردم استان بوده است بر همین اساس تلاش کردیم افرادی از نیروهای استان را که قابلیت قبول مسؤولیت در مرکز کشور را دارند شناسایی کرده و به دولت معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه عملکرد نیروهای هرمزگانی در دولت‌ها مثبت ارزیابی می‌شود، افزود: متأسفانه بخشی از بدنه جامعه نخبگانی استان هرمزگان علاقه‌ای به سکونت و فعالیت در پایتخت ندارند و همین امر موجب کمرنگ شدن حضور هرمزگانی‌ها در مناصب اجرایی کلان شده است.

مرادی با تاکید بر لزوم تنظیم نقش نمایندگان مردم در مجلس و نمایندگان مردم در شوراها، گفت: نمایندگان مردم باید به نحوی عمل کنند که مکمل یکدیگر باشند و همدیگر را پوشش دهند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از پیشنهادات کارشناسی اعضای شوراهای شهر و روستا، گفت: این شوراها می‌توانند در کمیته‌ای کارشناسی به بازویی برای کمک به مجلس و مشورت در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها تبدیل شوند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی به موضوع کمبود برنج در بازار نیز اشاره‌ای کرد و تاکید کرد: این موضوع منجر به ایجاد تقابلی بین نمایندگان استان‌های جنوبی با نمایندگان استان‌های جنوبی شده است و اصرار وجود دارد که باید واردات برنج خارجی بر اساس سرانه‌ای باشد که برنج داخلی نیز به فروش برسد.

کد خبر 6254907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha