۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۷

حسین باقری عنوان کرد؛

کنار رفتنم از تیم ملی تفنگ به اقتضای شرایط وقت بود

کنار رفتنم از تیم ملی تفنگ به اقتضای شرایط وقت بود

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: کنار رفتن من از تیم بزرگسالان به اقتضای شرایط وقت بود و در ادامه این مسیر را با تیم نوجوانان و جوانان ادامه دادم که خوشبختانه پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین باقری در خصوص زمان آغاز اردوی تیم ملی تفنگ، اظهار داشت: نخستین مرحله از اردوی تیم ملی از فردا (دوشنبه)، ۲۳ مهرماه متشکل از ۱۰ دختر و ۱۰ پسر در رده بزرگسالان و نوجوانان و جوانان آغاز خواهد شد و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص نحوه انتخاب نفرات دعوت شده عنوان داشت: انتخاب نفرات بر مبنای عملکرد آنها در مسابقات اخیر از جمله مسابقات لیگ بوده است، خوشبختانه هم در رده بزرگسالان و هم در رده نوجوانان و جوانان نخبه‌هایی را در اختیار داریم که در صورت حمایت کافی از آنها می‌توانیم شگفتی‌ساز باشیم.

سرمربی تیم ملی تفنگ در پاسخ به این سوال که آیا در پایان این مرحله از اردو تعداد نفرات کاهش خواهد داشت، گفت: اردوها با همین تعداد ادامه خواهد داشت و تا قبل از اعزام مسابقات مهم ریزش نخواهیم داشت و فقط شاید در حد چند نفر بر اساس رنکینگ و عملکرد تغییرات داشته باشیم.

وی در خصوص مهم‌ترین رویداد و برنامه پیش‌روی تیم ملی خاطرنشان کرد: اولین هدف مسابقاتی ما در سال جاری، کاپ تهران و کاپ مونیخ است که آذر ماه و بهمن ماه برگزار می‌شود. در ادامه مسابقه زول آلمان در رده نوجوانان و جوانان را خواهیم داشت که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و مهمترین هدف ما کسب مدال در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ در ناگویا ژاپن خواهد بود.

باقری در خصوص اینکه در مقطعی در تیم ملی حضور داشته و مجدداً هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، یادآوری کرد: از نظر من، مربی حتی در عدم حضور خودش هم باید خواستار پیشرفت تیم باشد. کنار رفتن من از تیم بزرگسالان به اقتضای شرایط وقت بود و در ادامه این مسیر را با تیم نوجوانان و جوانان ادامه دادم که خوشبختانه پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شد. مهمترین دلیلی که این رشته را دنبال می‌کنم کسب موفقیت است و با توجه به قول‌های مساعد در خصوص اجرای برنامه‌ها این مسئولیت را دوباره قبول کردم.

کد خبر 6255058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha