۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۷

در پذیرش مهرماه؛

نتیجه تکمیل ظرفیت در پذیرش دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

نتیجه تکمیل ظرفیت در پذیرش دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد

نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت مهرماه ۱۴۰۳ دستیاری فوق تخصصی پزشکی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی دستیاری فوق تخصصی پزشکی ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور تعداد ۵۱۷ نفر داوطلب برگزار شد و پس از برگزاری آزمون کتبی، آزمون شفاهی چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته‌های مصوب در روزهای ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه برگزار شد.

نتایج این آزمون در ۹ خردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد و پس از آن یک مرحله تکمیل ظرفیت در تیرماه اجرا شد که پذیرفته شدگان آن مشخص شدند. ثبت نام برای مرحله دوم تکمیل ظرفیت در بازه زمانی ۴ تا ۸ مهرماه ۱۴۰۳ اجرا شد. ظرفیت این مرحله ۱۸۳ نفر اعلام شده بود.

پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی پزشکی مهرماه ۱۴۰۳ در این لینک قابل دریافت است.

براساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرفته شگان آزمون تکمیل ظرفیت پذیرش دستیاری فوق تخصصی می توانند جهت انجام مراحل ثبت نام به دانشگاه محل پذیرش خود مراجعه کنند.

تاریخ شروع به دوره آموزش پذیرفته شگان آزمون تکمیل ظرفیت پذیرش دستیاری فوق تخصصی حداکثر تا تاریخ اول آبان ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6255079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رادمان IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      بحث آموزش پزشکی باید از وزارت بهداشت صلب بشه و به وزارت علوم و فناوری تحویل بشه مثل همه کشورهای دنیا ، این موضوع در ایران باعث ایجاد تعارض منافع و انحصارطلبی شده و نتیجه اش این شده که بعد از چند دهه ، ایران از نظر سرانه پزشک عمومی و متخصص و فوق تخصص در قعر جدول کشورهای دنیا و منطقه است متاسفانه .