۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴

مهر گزارش می‌دهد؛

بلاتکلیفی مربیان پرورشی در اصفهان/ مسئولان پاسخ نمی‌دهند

بلاتکلیفی مربیان پرورشی در اصفهان/ مسئولان پاسخ نمی‌دهند

اصفهان- این روزها بسیاری از مربیان پرورشی استان اصفهان به دلیل بلاتکلیفی در استخدام و دریافت حق و حقوقشان بلاتکلیف و معترض هستند و معتقدند که سیاست‌های متغیر دولت آنها را سردرگم کرده است.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: آموزش هنگامی سودمند است که با فعالیت‌های پرورشی همراه شود، نگاه واقع‌بینانه به امر تربیت ایجاب می‌کند که در نظام‌های آموزشی از ابتدایی‌ترین مرحله برنامه‌ریزی تا مراحل نهایی و در تدوین، تنظیم محتوا و طراحی اهداف، استعدادها و نیازهای همه جانبه مربیان به عنوان افراد انسانی مطرح نظر قرار گیرد، در غیر این صورت پیشرفت و موفقیت آموزشی منهای پرورش منش و کمک به شکل‌گیری شخصیت متعادل انسانی امری ناقص و از درون تهی است. بدین منظور در نظام آموزشی کشور، واحدی به نام امور تربیتی تعریف شده است که وظیفه اجرای فعالیت‌های فوق برنامه را در مدارس به عهده گیرد تا به این شکل به همراهی آموزش با پرورش رسمیت بیشتر بخشد.

اقدامات پرورشی در مدارس صوری است

در این ارتباط گفته‌های مسئولان امر و کارشناسان تربیتی بیانگر آن است که اقدامات پرورشی کارکرد خود را از دست داده و در حال حاضر فقط به شکل صوری در مدارس اجرا می‌شود و جایگاهی قابل ذکر در تربیت دانش‌آموزان ندارد، به طوری که آموزش و پرورش با کمبود حدود ۳۷ هزار مشاور و ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس مواجه است، چرا که در طول ۱۰ سال گذشته ورودی نیروی پرورشی از طریق حدوداً ۲۰ هزار دانشجو دانشگاه فرهنگیان، کمتر از ۵ درصد بوده است.

بلاتکلیفی مربیان پرورشی در اصفهان / مسئولان پاسخ نمی‌دهند

گرچه اجازه جذب ۲۵ هزار نیروی پرورشی گرفته شده اما هنوز مجوز این امر صادر نشده است

بر این اساس طی مرداد سال ۱۴۰۲، مسئولان وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند گرچه اجازه جذب ۲۵ هزار نیروی پرورشی گرفته شده اما هنوز مجوز این امر صادر نشده است؛ بنا بر مطالعات انجام شده، این قانون صراحت دارد که هر مدرسه باید یک مسئول پرورشی داشته باشد، اما از دهه‌های گذشته ترتیب اثر داده نشد، یعنی از سال ۱۳۸۶ که قانون احیای معاونت پرورشی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، برنامه مدونی تنظیم نشد تا به‌طور دقیق مشخص شود که چه تعداد نیرو نیاز است و چه تعدادی از افراد، بازنشسته می‌شوند.

سی‌ام آذر سال ۱۴۰۲، مجوز استخدام ۱۹ هزار و ۷۰۰ مربی امور تربیتی و پرورشی توسط مجلس شورای اسلامی در وزارت آموزش و پرورش صادر شد و ثبت‌نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام بیش از ۱۹ هزار مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی، سلامت و مشاور تخصصی، برگزار شد که ۴۰۶ هزار و ۲۱۴ نفر به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر سراسر کشور در این آزمون شرکت کردند.

با توجه به اینکه استخدام در آموزش و پرورش متقاضیان زیادی دارد، این سازمان هر ساله آزمون‌هایی را تحت عنوان آزمون‌های استخدامی برگزار می‌کند، بنابراین مجری برگزار کننده اکثر آزمون‌های آموزش و پرورش، سازمان سنجش بوده، اما مجری برگزار کننده آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی جهاد دانشگاهی در سال جاری، سازمان جهاد دانشگاهی بود. داوطلبان آزمون مشاغل کیفیت بخشی از نحوه زمان برگزاری، تأخیر سه ماهه در اعلام نتایج این آزمون، عدم استخدام و تعیین نشدن تکلیفشان معترض شدند و گلایه دارند.

بلاتکلیفی مربیان پرورشی در اصفهان / مسئولان پاسخ نمی‌دهند

تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی»

یکی از مربیان پرورشی ورودی جدید الاستخدام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد روند تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی، گفت: در حالی که پیش از این زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی آموزش و پرورش در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شده بود، اما با تغییر زمان آن، آزمون در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون کیفیت بخشی یا مربیان پرورشی پس از ۱۴ سال در کشور برگزار می‌شد، افزود: پس از برگزاری آزمون کتبی که مرسوم نبود طی ۲ مرحله همچون کنکور، در ۱۰ تیر سال جاری مرحله موردکاوی افزوده شد و با مدت زمان ۱۵۰ دقیقه آزمون تشریحی بدون هماهنگی قبلی و حتی معرفی کتب، برگزار گردید و هر فردی با اطلاعات و مطالعات خود از این مرحله عبور کرد.

وی درباره برگزاری مصاحبه‌های تخصصی مرتبط با رشته‌های داوطلبان آزمون کیفیت بخشی، بیان کرد: این مصاحبه‌ها طی مرداد در سه اتاق اختصاصی، تخصصی و عمومی با موضوعات ایفای نقش، ارزیابی تخصصی حرفه‌ای و غیره با احتساب ۶۰۰ نمره مورد ارزیابی تکمیلی قرار گرفت.

این داوطلب آزمون کیفیت بخشی با گلایه از تأخیر اعلام نتایج استخدام، گفت: در همین راستا، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با توجه به سوالات مکرر داوطلبان، توضیحاتی پیرامون علت عدم اعلام نتایج آزمون مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش منتشر کرد که این مرکز، مسئولیت برگزاری آزمون کتبی را به عهده دارد و بقیه فرآیند جذب (بررسی مدارک، ارزیابی تکمیلی، گزینش) در دستگاه اجرایی انجام خواهد شد.

در همین ارتباط دلایل عدم اعلام نتایج آزمون مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش از سوی این مرکز این‌گونه اعلام شد که مزید استحضار مخاطبان، در اکثر آزمون‌های استخدامی تمام این موارد در سامانه مرکز آزمون انجام می‌شود، اما در آزمون‌های مرتبط با وزارت آموزش و پرورش این مهم در سامانه طراحی شده توسط وزارتخانه مذکور انجام و نتایج برای اعمال در کارنامه نهایی به این مرکز ارسال می‌شود؛ بنابراین مبنای اعلام نتایج نهایی و صدور کارنامه پایانی، داشتن اطلاعات مورد نیاز است؛ لذا به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رساند به‌رغم پیگیری مداوم تا زمان نگارش این اطلاعیه (عصر روز جمعه ۳۰ شهریورماه) فعلاً نتایج بخش ارزیابی تکمیلی برای این مرکز ارسال نشده است.

وی پیرامون اینکه نتایج آزمون کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش ۸ مهر سال جاری اعلام شد و داوطلبان می‌توانستند نتیجه پایانی آزمون و کارنامه را با ورود به پروفایل خود در سایت hrtc.ir مشاهده کنند، اظهار کرد: با توجه به نمرات اعلام شده مصاحبه انجام گرفته در سه مرحله عمومی، اختصاصی و تخصصی، ما معتقدیم که نمره اعلام شده، با توانایی‌ها و تلاش‌های واقعی داوطلبان در این مراحل، تطابق ندارد.

این مربی پرورشی در اصفهان با بیان اینکه بسیاری از داوطلبان آزمون کیفیت بخشی با تحصیلات تکمیلی و سابقه کار از مجموع ۱۶۰، ۲۵۰ یا ۶۰۰ نمره آزمون حدود ۵ تا ۲۰ نمره حتی کمتر کسب کردند، تاکید کرد: این سبک نمره‌دهی دور از حقیقت بوده و موجب شده داوطلبان نسبت به آزمون‌های استخدامی آینده ناامید شوند، شور و علاقه خود را از دست بدهند و از لحاظ روحی آسیب ببینند.

وی با ابراز تأسف از اینکه چنانچه فردی کر، کور و لال هم در اتاق‌های آزمون کیفیت بخشی شرکت می‌کرد، حداقل احتساب نمرات بالاتر از چنین ارزیابی‌ها بود، گفت: پس از اعلام مهلت اعتراضات، بیش از ۱۰۰ نفر از کارنامه سبزهای استخدامی آزمون کیفیت بخشی سراسر کشور طی شانزدهم مهر در مقابل نهاد ریاست جمهوری خیابان پاستور پایتخت برای کسب نمرات واقعی خودشان تجمع کردند، چرا که معتقد بودیم بعد از اینکه نتایج نهایی آزمون کیفیت‌بخشی اعلام شد با نمرات عجیب و بسیار پایین مواجه شدیم که بعد از آن مصاحبه عالی و حتی تأیید از طرف ارزیاب‌ها، به دور از انتظار ما بود.

این داوطلب آزمون کیفیت بخشی با تعجب از اینکه بسیاری از افراد شرکت کننده حتی با داشتن سهمیه جانبازی و ایثارگری نمرات پایین را کسب کردند، اظهار کرد: برای نمونه نتایج آزمون این افراد از مجموع ۱۵۰ حدود ۵ نمره بوده است، بنابراین ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی به نتایج ارزیابی تکمیلی شدیداً معترضیم این نمرات با عملکرد ما هیچ تطابقی ندارد و غیر واقعی است، زحمت چندین ماهه ما نادیده گرفته شده خواهشمندیم پیگیری کنید.

وی با اشاره به اینکه آزمون کیفیت بخشی مطابق دستورات برای استخدام بیش از ۱۹ هزار مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، تدوین شده بود، اما با ۱۱ هزار داوطلب برگزار شد، افزود: سوال این است که تکلیف هشت هزار نفر داوطلب چه شد؟

این مربی پرورشی داوطلبانی یکی از موارد تامل‌برانگیز در نتایج آزمون کیفیت بخشی را درج کد ۱۹ در کارنامه بیش از هشت هزار داوطلبان، اعلام کرد و گفت: به معنای این است که داوطلب شرایط احراز شغل را دارا است، اما مراحل گزینش آن دارای اشکال بوده یا مشکلاتی در پرونده داوطلب وجود دارد.

این داوطلب آزمون کیفیت بخشی افزود: مسئولان این وزارتخانه نیز پس از شنیدن سخنان داوطلبان بر غیرواقعی بودن نمرات اذعان داشتند و تا ۱۵ آبان ماه مهلت رسیدگی دادند.

بلاتکلیفی مربیان پرورشی در اصفهان / مسئولان پاسخ نمی‌دهند

ثبت اعتراض بیش از ۱۰ هزار مربی نسبت به نتایج آزمون

وی تصریح کرد: مطالبه اصلی داوطلبان کیفیت بخشی به امور اعلام نمرات واقعی و تعیین تکلیف وضعیت‌ها است و این در حالی است که نه تنها دستور مکتوبی مبنی بر رسیدگی اعتراضات تا ۱۵ آبان تدوین نشد بلکه پس از ثبت اعتراض بیش از ۱۰ هزار نفر مربی پرورشی در سامانه مورد نظر، تاکنون دستورات لازم اعمال نشده است.

وی با بیان اینکه بیشتر داوطلبان متولدین دهه ۶۰ هستند که پس از سال‌ها با ایجاد فرصتی با همت مضاعف و تلاش شبانه‌روزی فرصت‌ها به غنیمت تبدیل کردند تا با شرکت در آزمون کیفیت بخشی بهترین نتایج را کسب کنند، خاطرنشان کرد: بسیاری از داوطلبان آزمون پرورشی با وجود مقامات کشوری و سابقه فعالیت نسبت به نمرات و وضعیت فعلی خود معترض شدند، چرا که بسیاری از این نیروها معتقدند که سیاست‌های متغیر دولت‌ها باعث شده تا آنها همیشه درگیر مساله استخدام و دریافت حقشان باشند.

این مربی تاکید کرد: معمولاً تمام مدیران نهادها تعلق خاطری به کارهای دیر بازده ندارند و می‌گویند به برنامه‌هایی می‌پردازیم که در دوره مدیریت خودمان جواب دهد، بنابراین تا به این مساله ریشه‌ای و اساسی پرداخته نشود، بهترین برنامه‌ها هم به میدان عمل نمی‌رسد.

کد خبر 6255124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      69 1
      با سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • یحیی ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      57 1
      خود ارزیابی تکمیلی هم بدون معرفی هیچ منبعی و کاملا به دور از عدالت و فرصت برابر برای همه برگزار شد و نمرات هم صرفا بر اساس ظواهر و سلیقه اعمال شده
      • عاطفه IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
        32 0
        نمرات کلا گم شده خودشان رندوم نمره دادن
    • راحله IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      55 0
      لطفاً صدای ما باشید حق مارو از 8ماه تلاش وزحمت دوسال فعالیت جهادی در مدارس به عنوان نیروی پرورشی پس بدید لطفاً صدای مارو بشنوید اعتراضات رو رسیدگی کنید لطفاً
    • الهه IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      49 0
      این آزمون وقت، انرژی، پول و … داوطلبان را حروم کرد. با این طرز نمره دادن انگار هممون سرکار بودیم
    • آیهان IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      55 0
      واقعا که چه نمراتی دادن، ناحق تا روز قیامت
    • حجت GB ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      40 0
      با توجه به شبهه انگیز و غیرواقعی بودن نمرات ارزیابی تکمیلی، ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش، درخواست رسیدگی فوری به کارنامه های خودمان را داریم.
    • Sahar IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      34 0
      بنده هم ب عنوان یک داوطلب خواستار بررسی مجدد کارنامه هستم
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      32 1
      سلام و ادب در آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست بررسی مجدد نمرات راداریم و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد با تشکر
    • صدیقه قنبری ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      8 1
      سلام ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی با هشت ماه تلاش و مشقت بسیار در آزمون کارنامه سبز شدیم اما با نمرات غیر واقعی و بدور از انصاف روبرو شدیم لطفا صدای ما باشید.
    • Faeze ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      11 0
      باسلام و عرض ادب خواستار برسی مجدد آزمون کیفت بخشی هستیم از شما کمال تشکر را داریم که صدای ما هستید
    • حسن ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      31 0
      واقعا چ حقی ضایع شده
    • ساره IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      10 0
      تخلف واضح در این آزمون صورت گرفته، و با دفترچه ی آزمون کیفیت بخشی یکی نیست از ظرفیت اعلام شده تا نمره ها گرفته، خواهان بررسی مجدد نمره ها و پیگیری موضوع هستیم
    • اعتمادی ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      11 0
      آزمون کیفیت بخشی با هزینه های بالا و مراحل سختی که داشت شرکت کردیم اما بسیار نمرات غیر واقعی مخصوصا برای من که سابقه کار تربیتی داشتم با مصاحبه عالی ،اصلا فکرشم نمی کردم مردود بشم
    • م. م ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 0
      ممنون از حس توجه شما به اين موضوع بنده از داوطلبین آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش هستم واقعا ظلم بزرگى در حق ما شد بارها در رابطه با غیرواقعی بودن نمرات ارزیابی تکمیلی در مقایسه با عملکردم معترض شديم ولى فعلا فقط دعوت به صبر شديم يكسال زحمت ما داره ب باد ميره
    • حضوری ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      10 0
      باسلام نسبت به ارزیابی تکمیلی آزمون کیفیت بخشی اعتراض داریم با توجه به سختی ها و مشکلاتی که داشتیم و هزینه‌های زیاد این آزمون خواهش میکنیم که بررسی مجدد صورت بگیرد
    • فاطمه IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      7 0
      سلام نمرات پرورشی غیر واقعی بوداینکه برای معلم تربیت بدنی از رشته های دیگ گرفتن که بماند ولی نتایج واقعا عجیب بودالان کسایی قبول شدن که طرف تو عمرش ورزش نکرده و این تو روز آزمون عملی کاملا مشخص بود بعد چطور میخاد آموزش بده معلم خوب در صورتی میتونه مسیر یادگیری اموزش بده که خودش آموزش دیده باشه.
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      8 0
      «مَا عُبِدَ اللَّهُ بِشَیْ‏ءٍ أَفْضَلَ مِنْ أَدَاءِ حَقِّ الْمُؤْمِنِ» احتراماً، به استحضار می رساند با توجه به اینکه نمرات ارزیابی تکمیلی داوطلبان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی غیر واقعی و ناعادلانه بوده است
    • عاطفه IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      34 0
      با سلام ممنون که خبر ظلم بزرگی که به ما روا شد رو درج کردین... آزمون کیفیت بخشی کاملا غیر قانونی بدون چارچوب سلیقه ای و در نهایت سفارش شده ها قبول شدن
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      7 0
      سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • آرزو شریفی CA ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      29 1
      لطفا صدای ما باشید #کیفیت_بخشی
    • ز ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      30 0
      سلام ممنون از پیگیری های شما خیلی به داوطلبان کیفیت بخشی ناحقی شده من با کتبی۴۱۶ ردشدم
    • رضا ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      33 0
      خیلی نا عادلانه بود ، پس عدالت کو؟
    • مردودی IT ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      28 0
      ممنون از حمایتتون امیدوارم مسئولین رسیدگی کنن
    • محبوبه IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      30 0
      سلام و ادب نتایج آزمون کیفیت بخشی آموزش وپرورش که در تاریخ ۱۴۰۳/۷/۸ منتشر شد کاملا غیر واقعی و مشکل دار بود و نمرات ارزیابی پایانی هیچ تناسبی ما عملکرد ما داوطلبین نداشت .لطفا رسیدگی کنید واقعا این آزمون آسیب های روحی وروانی زیادی به ما داوطلبین وارد کرد..
    • ناشناس IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      23 1
      واقعا چرا نتایج با این نمرات آمد؟
    • معصوما ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      27 2
      ما خواستار بررسی مجدد نمرات کیفیت بخشی هستیم
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      24 0
      ما داوطلبان کیفیت بخشی نسبت ب نمراتمون اعتراض داریم.لطفا رسیدگی کنید صدای مارو ب گوش مسئولین برسونید
    • آرمین ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      24 0
      پناه بر خدا از بی عدالتی
    • ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      24 0
      باسلام و احترام...ما داوطلبان کیفیت بخشی از مسئولان محترم تقاضادداریم که تکمیل ظرفیت را برا تمام شهرستان های تمام استان ها با جذب بسیار بالا داشته باشند...باتشکر و خسته نباشید
    • مهیا ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      28 0
      شما را به کی قسم بدهیم مارا کمک کنید
    • شهین ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      24 0
      لبیک یا رهبر ما فقط امتحان دادیم چرا اینجوری شد
    • زهره IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      20 0
      کیفیت بخشی، کیفیت بخشی یعنی بی عدالتی محض
    • آزیتا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      18 1
      کارنامه همون سبز شد، ظرفیتاشون کم شد ما گناه داریمم
    • رسولی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      20 0
      0 با سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • مهدیپور ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      5 0
      با سلام...من کاملا مطمئنم که نتایج درست نبوده...وقتی همه ی سوال هاروخوب جواب دادم ولی درنهایت حتی نصف نمره اون حیطه رونگرفتم ازتعجب شاخ در اوردم...من باشرایط خیلی سخت درست خوندم تونستم توی ازمون کتبی قبول بشم بعد برای مصاحبه اینجور نمره دادن و مردود نهایی شدم.امیدوارم که واقعا به اعتراضات رسیدگی بشه
    • علی ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      5 0
      کیفیت بخشی نا حق تمام
    • یعقوب ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      11 0
      نمرات ما را بازگردانید حق ما این نیست
    • سمیه IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      15 0
      باسلام و عرض وادب لطفا صدای ما باشیم لطفا پاسخ گو باشند چطوری نمره دادن بر چه اساسی مشخص کنم
    • مهین ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      14 0
      نمرات ما کجاست ای مسولان کجایید
    • ناشناس IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      13 0
      یا حضرت ابالفضل همش کارمون غصه شده
    • ناشناس IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      14 0
      تو روخدا هر کی این خبرو میخونه کامنت بذاره ما گناه داریم
    • l IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      13 0
      سلام واقعا در آزمون کیفیت بخشی که به ناحق مردود شدیم باید بازبینی صورت بگیره لطفا مسئولان پیگیری کنن
    • مهرآبادی ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      10 0
      کاملا موافق هستم
    • سیمین IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      3 0
      باسلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • سحر IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      واقعا آزمون کیفیت بخشی در نهایت بی کیفیتی برگزار شد. همه داوطلبان مردوی نسبت به نمره مصاحبه خود و کاهش جذب نیروی اعلام شده معترض هستند. این آزمون ها شده شیوه ای برای دلالی
    • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 0
      در رابطه با اعتراض به نتایج کیفیت بخشی کاملا درست است. ممنون از شما
    • حدیث ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام علیکم؛ با عنایت به شبهه انگیز و غیرواقعی بودن نمرات ارزیابی تکمیلی، ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی، درخواست رسیدگی به کارنامه های خودمان را داریم. از شما تمنا داریم جهت تضییع نشدن زحمات شبانه روزی ما، مورد بررسی و توجه قرار دهید.
    • آذر IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      با سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • ناشناس IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 0
      یاایهااناس کمک کمک
    • سیمین IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      11 0
      نمرات ارزیابی تکمیلی کیفیت بخشی غیر واقعی است .لطفارسیدگی کنید
    • مردود نهایی ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 1
      کیفیت بخشی بی عدالتی یود
    • محی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      10 1
      کیفیت بخشی نمرات بدی داد
    • فرشاد ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      11 0
      من دلم از این میسوزه که ضعیف تریم عضو ما در مصاحبه قبول شد و قویترین ها رد شدند !
    • مرادی ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      12 0
      با سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • Fatima ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      10 0
      با سلام ما جمع کثیری از داوطلبان آزمون کیفیت بخشی نسبت به نمرات غیرعادی وغیرواقعی خود معترضیم لطفا مجددا نمرات بررسی شود و آزمون موردکاوی که اصلا استاندارد های لازم رانداشت نه منبعی معرفی شد و نه آمادگی قبلی بابت موارد آزمون اعلام شد و برای نیرویی که چندسال سابقه کاری داشت مناسب بود.
    • آنا ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      12 0
      ظلم بزرگی در حق بچه های کیفیت بخشی شده و هیچکس بهشون اهمیت نمیده و صداشون رو نمیشنوه ما خواستار حق خودمون هستیم لطفا پیگیری کنید
    • دیار ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      12 0
      حق ما داوطلبان کیفیت بخشی تضییع شده ، خواهشمندیم پیگیری کنید
    • ناشناس IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      7 1
      کیفیت بخشی چرا اینجور شد کو رسیدگی؟؟
    • ناشناس ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 0
      روزای سخت نبودن با کیفیت بخشی
    • معلم ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      10 0
      با سلام نمرات ارائه شده در نتایج نهایی به هیچ عنوان با عملکرد ما تناسب ندارد و اصلا معلوم نیست بر چه اساسی این نمرات داده شده است. ما همگی درخواست بررسی مجدد کل نمرات آزمون را داریم
    • سمانه موسوی ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      7 0
      واقعا در حق کیفیت بخشی و پرورشی بی عدالتی شده کسی هم دستمون نیست.روزنامه ها باید صدای عدالت ما باشند
    • ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      امیدواریم هرچه سریع‌تر مسئولین باتقوا و متخصص، نسبت به این ظلمی که درحق داوطلبین آزمون کیفیت‌بخشی شده ورود جدی کنند و به‌صورت شفاف پاسخ‌گو باشن. « علی من التبع الهدی»
    • سعید ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 0
      نمرات آزمون کیفیت بخشی کاملا غیر واقعی میباشد و حق ما خورده شده پیگیر باشید
    • زهره DE ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      نمرات کاملا غیر واقعی هستن. ما خواهان بررسی دوباره هستیم
    • ساحل ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      8 0
      ازمون موردکاوی داخل دفترچه نبودازکجاامد؟ نمرش کجارفت؟ نمره مدارک کجارفت؟ نمرات غیرواقعی وعجیب.باروان مابازی شد
    • مهدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 0
      آقای وزیر لطفا حق ما داوطلبان کیفیت بخشی را برگردانید ، نمرات را بررسی مجدد کنید
    • لردگان IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      8 0
      در حق لردگانی ها کیفیت بخشی ظلم شده
    • مجتبی ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      13 0
      با سلام متاسفانه بعد از ماهها تلاش و استرس با این نتایج از لحاظ روحی لطمه ی زیادی خوردیم هر چند امیدی نیست ولی به خدا امید داریم که خودش برامون کاری کنه
    • 🌷🌷 IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      8 0
      لطفا رسیدگی کنید و زحمات 8 ماهه مارو به باد ندید با نمرات ارزیابی رندمی 🙏🙏
    • قلی ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 0
      چرا چرا چرا کیفیت بخشی آخه چرا
    • شمسی جان ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      8 0
      کیفیت بخشی چی بود
    • محبوبه IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      8 0
      با سلام ممنون از شما بابت انتشار این موضوع باتوجه به تخلفاتی که در فرایند آزمون کیفیت بخشی صورت گرفته کیفیت بخشی یعنی بی عدالتی محض مسئولین پاسخگو باشند
    • گلبناز حسنی ساطحی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 0
      درود بر ایران ، آزمون استخدامی نگذارید
    • فاطمه IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      9 0
      تقریبا تمام داوطلبین کیفیت بخشی موافقا که این نمره های داده شده اصلا نشان دهنده عملکردشان نبوده،لطفا لطفا لطفا به اعتراضات ما جواب بدین،ما تمام عمر و جوانیمان را در راه آزمونهای استخدامی داده ایم
    • جان بویی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      8 0
      آزمون خیلی بد بود
    • M ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      7 0
      کارنامه ها باید مجدد برسی شود
    • حسین محمدی ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      6 1
      کیفیت بخشی مساوی بی عدالتی
    • غلوم حسن ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      8 0
      آزمون ناحق بود
    • مشهدی نوری جان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      7 0
      یا خدا کمک کن
    • زهرا ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      5 0
      بنده در آزمون دبیری در بخش گزینش نمره 183 گرفتم و با توجه به این که در اطلاعیه در سایت منتشر شده بود گفت در صورت انصراف از گزینش کیفیت بخشی نمره دبیری براتون ثبت نشد و الان به من دادن 122 کجاش عدالت
    • پل قره ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      5 0
      نمیدونم چی بگم
    • فاطمه IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      5 0
      ما یکسال عمرمون پای این آزمون صرف شده، نتایج ارزیابی غیرمنصفانه و غیرواقعیه. به صورتیکه کسی که نمره ی کتبی پایین تر از بنده داشت قبول نهایی شده و من مردود. لطفا صدای ما بی صدایان باشید. باتشکر
    • مسعود پزشکیان IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      6 0
      ایران برای همه است
    • لیلا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      باتوجه‌به‌غیر‌واقعی‌بودن‌و‌ناعادلانه‌بودن‌آزمون‌کیفیت‌بخشی‌لطفا‌‌‌رسیدگی‌شود...کسی‌هست‌کمکمونکنه...
    • بنفشه ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      6 0
      بی عدالتی تو آزمون کیفیت بخشی.لطفا رسیدگی کنید
    • عاطفه حسن زاده ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      5 0
      سلام توروخدا نزارین حق ما که بانمره کتبی اول شهر ونمره بالا متاسفانه به خاطر اشتباه در مصاحبه پرورشی حقمون ناحق شد بیشتر ازاین ناحق بشه توروخدا مجدد کارنامه هارو بررسی کنید
    • شاه مرا حسنی ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      6 0
      لردگان گناه دارد کیفیت بخشی
    • چشمه برم لردگان ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      5 0
      واقعا دمتون گرم رو سپید کردید مه را با کیفیت بخشی
    • راستیته ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      این نمرات باید راستی آزمایی شه
    • بختیاری IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      لطفاً صدای ما باشید حق مارو از 8ماه تلاش وزحمت دوسال فعالیت جهادی در مدارس به عنوان نیروی پرورشی پس بدید لطفاً صدای مارو بشنوید اعتراضات رو رسیدگی کنید لطفاً
    • صیدال IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      واقعا که عجیب است پرورشی کیفیت بخشی
    • زهره IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      توروخدا کیفیت بخشی هارو ازکابوس نمره های بددنجات بدین
    • سردشت مامور IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      خدا حقمون بدن پرورشیا
    • حبه انگور ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      کاش گرگ منو می‌خورد ولی این نمرات نمیدادن
    • آنه شرلی ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      منم نمرم بد شد برا کیفیت
    • مراد بیگ ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      این چی بود
    • عاطفه IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با نمرات کتبی بالا مصاحبه رو افتضاح دادند به طوری که احساس می کنیم اگه شرکت نکردیم نمرات ارزیابی تکمیلی کاملا غیر واقعی هیتند
    • حسنا ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      باسلام و عرض ادب ماداوطلبان آزمون کیفیت بخشی به نتایج ارزیابی تکمیلی شدیدا معترضیم این نمرات با عملکرد ما هیچ تطابقی ندارد وغیر واقعیست ،زحمت چندین ماهه ی ما نادیده گرفته شده خواهشمندیم صدای ما جوانان جویای کارو تلاش وعدالت رو به گوش مسئولین برسونید
    • مهران مدیری ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      منم تعجب کردم از کیفیت بخشی ها متاسفم
    • فائزه ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام و عرض ادب با توجه به شبهه انگیز و غیرواقعی بودن نمرات ارزیابی تکمیلی آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی درخواست بررسی مجدد نمرات خودرا داریم
    • عمو پورنگ ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      امیرمحمد هم مردود نهایی شده تو آزمون پرورشی کیفیت بخشی
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با سلام.کاملا درسته زحمات بچه های کیفیت بخشی نادیده گرفته شده.نمرات کاملا با عملکرد مغایرت دارند
    • S IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      این می‌رسونه تلاش برای شایسته بودن الان خودش ضد ارزش شده ۷ ماه تلاش و استرس و هزینه و سلب آرامش از خانواده آخر سر نتیجه اش گریه و ناامیدی شد
    • فاطمه ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام. مسئولین بزرگوار به خدا ۱۲ ساله دارم تو مدارس کار میکنم خداشاهده هیچ لذتی از جوونیم نبردم ، بچه هام آواره بودن ، بزرگ شدنشونو ندیم ، حالا آزمون دادم قبول شدم ، چرا تو مصاحبه ردم کردید ، این همه سال زحماتمو ندید گرفتید؟؟؟ این انصافه ؟؟
    • سمیرا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      نمرات مرحله مصاحبه آزمون کیفیت بخشی به طور جد در تناقص با عملکرد بسیار خوب ما در حیطه های مختلف است و باتوجه به وجود صوت و مستندات تقاضای بررسی مجدد کارنامه ها را داریم. لطفا در رساندن صدای ما به مسئولی دلسوز و پیگیر، ما رو همراهی کنید
    • مرضیه IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام در حق کیفیت بخشی ها ظلم شده خدا یا به دادمون برس.بعد از خدا مسئولین یک کاری کنید و نمرات اصلی رو به ما باز گردانید
    • حسنا ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      باسلام و عرض ادب ماداوطلبان آزمون کیفیت بخشی به نتایج ارزیابی تکمیلی شدیدا معترضیم این نمرات با عملکرد ما هیچ تطابقی ندارد وغیر واقعیست ،زحمت چندین ماهه ی ما نادیده گرفته شده خواهشمندیم صدای ما جوانان جویای کارو تلاش وعدالت رو به گوش مسئولین برسونید باتشکر
    • صدیقه قنبری ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی با هشت ماه تلاش و مشقت بسیار در آزمون کارنامه سبز شدیم اما در در نهایت با نمرات غیر واقعی در نتایج نهایی روبرو شدیم بدور از انصاف لطفا صدای ما باشید
    • فاطمه ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      لطفا لطفا مسئولین محترم وویس ها و عملکرد ما رو دوباره مورد ارزیابی قرار بدن این نمرات حق ما نبود
    • علی محمودی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      اعتراض نسبت به نمرات کیفیت بخشی
    • علی IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      سلام این گونه نمره دادن توهین به شخصیت انسان است
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      خواهان تکمیل ظرفیت بالا برای این ازمون کیفیت بخشی هستیم لطفا مسیولین رسیدیگی کنند
    • فهمیمه IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      سلام خواهش میکنم مسولین محترم اموزش پرورش ازمون داوطلبان کیفیت بخشی معترض هستن به نحوه نمره دهی ارزیابی تکمیلی بندهای ۲و۱۴ دفترچه استخدامی رعایت نشده قرار بوده ۱۹۰۰۰نفر قبول بشن اما ۱۱۰۰۰نفر باحساب کردن کسانی که اموزگاری ودبیری ودرپرورشی هم قبول شدن هست ماتقاضای بررسی مجدد وتکمیل ظرفیت بالا هستیم
    • F.rs ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      لطفا به درخواست ما رسیدگی کنید، موقع ثبت نام گفتن ۱۹ هزار نفر جدب میشن، سه برابر این تعداد یعنی ۵۷ هزار نفر رفتیم برای مصاحبه، درست چند روز قبل از اعلام نتایج نهایی گفتن ۱۱ هزار نفر جذب میشن و ۸ هزار نفر در تکمیل ظرفیت جذب میشن، این اصلا درست نیست،
    • 000 IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با سلام آزمون کیفیت بخشی بعد از 14سال. آزمون مورد کاوی بدون درج در دفترچه استخدامی به صورت تشریحی بدون اعلام منابع. درج کد نوزده با تعداد بسیار زیاد به داوطلبان. مدت زمان طولانی اعلام نتایج. استرس و فشار روانی زیاد بر داوطلبان. نمرات ارزیابی بسیار پایین و بعضاً تک رقمی و دو رقمی.لطفا رسیدگی کنید
    • سمانه IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      موافقم. یکی به داد ما برسد.حق ما را ضایع کردند. آهای مسولین کجایید؟
    • F.rs ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      هرکدوم از ما باید با سه نفر مقایسه میشد ولی عملا با ۵ نفر مقایسه شدیم، و با این نمرات پایین مصاحبه هیچ شانسی هم برای تکمیل ظرفیت نداریم،ازمون مورد کاوی هم از قبل در دفترچه ذکر نشده بود، جدای از وقت کم و سوالات زیاد و تخصصی آن، بعد هم گفتن نمره آن تاثیری ندارد ولی در نتایج نمره آن را تاثیر دادند.
    • جعفری ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      باسلام و احترام...ما داوطلبان کیفیت بخشی از مسئولان محترم تقاضادداریم که تکمیل ظرفیت را برا تمام شهرستان های تمام استان ها با جذب بسیار بالا داشته باشند...باتشکر و خسته نباشید مهیا
    • راضیه ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با سلام نمرات کیفیت بخشی ک اعلام شد نمرات واقعی ما نیست،درخواست بررسی مجدد نمرات هستم،خواهان حق پایمال شده خود هستیم
    • نیکی ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      0 با سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • خدایاشکرت ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      باسلام ...ما داوطلبان کیفیت بخشی از مسئولان محترم تقاضا داریم نسبت به نمرات غیر واقعی که مغایر با عملکردمان بوده دستور بررسی مجدد بدهند همچنین با در نظر گرفتن تکمیل ظرفیت بالایی برا تمام شهرستان های تمام استان ها این ناحقی و ظلمی که بما شده جبران شود..باتشکر و خسته نباشید
    • آیهان IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      خواستار لغو نتایج این آزمون هستیم.
    • میثم جلیلیان IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با درود بنده فرزند بازنشسته اموزش و پرورش و فرزند بازمانده از بمباران آموزش و پرورش آبادان در روز ۲مهر ۱۳۵۹ توسط رژیم بعث عراق میباشم بدون هیچ امیتاز خاصی با اراده و تجربیات خود در آزمون شرکت کرده ولی متاسفانه گویی اصلا حضور نداشته با این‌نمراتی که به من داده شده نگذارید امثال پدر من افسوس بخورند...
    • ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      لطفا صدای ماباشیدوحق مارابگیرید
    • رسولی ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      0 با سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • پرورشی ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      خواستار بررسی مجدد نمرات ارزیابی هستیم
    • Z ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      3 0
      اعتراض به نتایج غیر واقعی کیفیت بخشی
    • عاطفه US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      واقعا بی عدالتی در این آزمون بی داد می‌کنه و اینکه مسولیت پای حرفشون نیستن
    • مرضیه نحارفیروزجایی ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام بعد هشت ماه تلاش و زحمت نمراتی به آدم میدن که همه به ناحق و با بی عدالتی ،این آزمون فقط هر کی آشنا و بند پ شد قبول شد و ما هایی کسی نداشتیم ردمون کردن یعنی خدا کی میخواد جواب این ناحقی ها بده همه باید در جریان باشن داخل آپ چه خبر باند بازی پارتی ،لطفا شما صدای ما باشید
    • سمانه فرزانه ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      من هم یکی کارنامه سبزهایی هستم متاسفانه به خاطر این نمره های غیر واقعی مردود نهایی شدم، در خواست ما بازبینی مجدد و دقیق ارزیابی هست
    • محبوبه ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      فقط اصفهان نیست کل ایران اعتراض دارن این نمرات نمرات ما نیست لطفا بررسی کنید چه بلایی بر سر نمرات ما آمده
    • گلنار ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      از دستاوردهای ازمون استخدامی کیفیت ۱۴۰۳ بی نظمی نمرات ماورائی زیر پا گذاشتن تبصره و مستنداتی که خودشون تنظیم کردن از همه مهم تر خالی کردن جیب یک عده بی بضاعت
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      حق ترین آزمونی که دیدم
    • حمیده IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      این مساله‌ی آزمون کیفیت بخشی تو همه‌ی شهرها هست. رسیدگی مسئولین باید بیش از پیش باشد.
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      من نمیدوم به چی اعتراض دارید هر آزمونی پیروزی و شکست داره معلومه ازبین سه نفر دعوت شده دونفر مردود میشن خود تونم میدونید حق تون مردودی بوده الکی به خودتون امید الکی ندین
    • امین ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      اصلا نمره ها واقعی نیس این حق ما نیست یعد از 23 سال درس خوندن و نه ماه بابدبختی برا آزمون خوندن حداقل نمره واقعی خودمونم بهمون ندن
    • دستجردی ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      عرض سلام و خدا قوت؛ با توجه به شبهه انگیز و غیرواقعی بودن نمرات ارزیابی تکمیلی، ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش، درخواست رسیدگی فوری به کارنامه های خود را داریم. با توجه به اینکه در سراسر کشور اعتراضات گسترده‌ای صورت گرفته، خواهشمند است این مطالبه به حق را منعکس نمائید.
    • فاطمه IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با سلام این مطالبی که قید فرمودید همه عین واقعیت می‌باشد و برای رشته های سبک زندگی علاوه بر آزمونهایی که فرمودید آزمون عملی کمک های اولیه و ورزشی هم بود که اصلا نمی‌دونستم نمرش چی شده. لطفاً پیگیر احقاق حق داوطلبان باشید ما خواهان بررسی دوباره نمرات می‌باشیم.
    • آدینه وند ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      ما حقمون ضایع شده و بدبختی اینه که نمیدونیم چه کسی برامون مشکل درست کرده چون ما به عملکرد خودمون مطمئن هستیم ان شاالله مسئولان دست به کار بشن
    • حدیث ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      باسلام و احترام...ما داوطلبان کیفیت بخشی از مسئولان محترم تقاضادداریم که تکمیل ظرفیت را برا تمام شهرستان های تمام استان ها با جذب بسیار بالا داشته باشند...باتشکر و خسته نباشید
    • سمیرا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      واقعا من خودم به شخص بادیدن نمرات ارزیابی تامرز جنون رفتم و ارتک تک مسولین خواهشنمدم به این موضوع ورود پیدا کنند. باتوجه به ضبط عملکرد ما خواهان مجدد بررسی اریابی هستیم
    • ستاره IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      خدایا خودت به داد ما برس از این بی عدالتی ها
    • سمیه ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      حق همه داوطلبان کیفیت بخشی رو خوردن یه آب هم روش. آب از آب هم تکون نخورد.
    • مریم ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      بجای آزمون جدید نمرات رو بررسی کنندوهمین داوطلبان ک اینقدر زحمت کشیدند ب اینجا رسیدن رو قبول کنن حداقل ۱۵هزارتارو قبول کنن
    • الهه IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      تقاضای جذب حداکثری کارنامه سبزهای کیفیت بخشی را داریم مانند آموزگاری توروخدا تبعیض قائل نباشید مانند شهر تهران حد نصاب را پایین بیاورید حق از دست رفته مارا به ما بازگردانید692
    • صارمی ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      سلام بعنوان شخصی که با عملکرد خوب نمرات بسیار پایینی کسب کرده عرض کنم حتی کسی برای تحقیقات که خودش ۴۰ نمره داره برای بنده اقدام نکرد،و نمرات واقعا عجیب و بسیار پایین بودن انگار نمرات گم شده و گفته نمیشود،انسان مذهبی هستم و تمامی سوالات گزینش را پاسخ دادم ولی از ۲۰۰ به من۶۰ دادن مگر چنین چیزی ممکن هس
    • km ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      در طول تاریخ چنین آزمونی با چنین نتایج عجیب و متناقضی نداشتیم واقعا ظالمانه و غیرکارشناسی شده بود و خدا میدونهدچه ضربه ای به نسل آینده بزنه حالا معلوم نمیشه چند سال بعد میفهمند چقدر ضربه ی مهلکی زدن به آینده بچه های این مرز و بوم
    • مهری عارف زاده NL ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      با سلام ما داوطلبان کیفیت بخشی نسبت به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی معترضیم و درخواست بررسی مجدد را داریم
    • الهام ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      با سلام تمام کسانی که در آزمون کتبی کارنامه سبز شدند لایق قبولی نهایی هستند چون با ارزیابی تکمیلی و نمرات پر از ابهامی که اعلام شد نمی توان گفت چه کسی اصلح تر بوده پس با توجه به غیرواقعی بودن نمرات انتظار استخدام همه کارنامه سبزها حتی اگر در بودجه سال بعد لحاظ شوند و از سال بعد استخدام شوند،را داریم
    • بتول ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      سلام باتوجه به غیر واقعی بودن نمرات کیفیت بخشی تقاضای بررسی مجدد ارزیابی رو دارم و همچنین در مورد آزمون مورد کاوی در هنگام ثبت نام هیچی مطلب و اطلاعی از آن در دفترچه ثبت نامی ذکر نشده بود .بعد گفتن نمره ای ندارد و اما حالا..... و اعلام شد قبول شدگان دبیری و آموزگاری حذف می شوند در کیفیت بخشی اما ...
    • راز IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      منم با وجود اینکه تو اتاق تخصصی فوث العاده ظاهر شدم و حتی ارزیاب شماره من و گرفتن برای همکاری بیشتر از ۱۶۰ نمره به من ۶۰ دادن کاملا غیر واقعی
    • ثریا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      با سلام،نمرات ارزیابی تکمیلی آزمون کیفیت بخشی بسیار پایین و غیرواقعی بود،ما حق واقعی خودمون رو می‌خوایم براش کلی زحمت کشیدیم و تلاش کردیم مرسی ازتون بابت پیگیری
    • الی ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      متاسفانه باید به مسئولین امر و دست‌اندرکاران این آزمون عمیقآ تسلیت گفت که به راحتی حق را ناحق کردند و ناکارآمدها را برگزیدند. نتیجه آن چند سال اینده فرزندان جامعه مشخص خواهد شد...
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      حق ما کیفیت بخشی ها ضایع شده خواستار بررسی مجدد هستیم
    • مریم رحمانی ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      ما داوطلبین آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیرواقعی بودن نمرات ارزیابی تکمیلی در مقایسه با عملکردمان معترض هستیم . تقاضا داریم جهت شفاف سازی به این مسأله ورود نمایید. با توجه به ضبط شدن صوت داوطلبان در روز ارزیابی
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      0 با سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      بعد از این همه زحمت و انتظار و استرس آخرش هیچی ...یه سری نمرات عجیب غریب... مسئولان باید پاسخگو باشند که چه بلایی سر نمرات و زحمات ما اوردن
    • لیلا IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      باسلام نمرات تماما غیر واقعی و عجیب هستند طوری که انگار به صورت فله ای نمره دادن و قبولی ها شانسی بوده ما معترضین آزمون کیفیت بخشی نمی خواهیم کسی نمره ی الکی به ما بده که قبول شیم بلکه فقط و فقط نمره ی واقعی و مطابق با عملکرد خودمان را می خواهیم.
    • تارا IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      واقعا ناحقی صورت گرفته. لطفا نتایج مجددا بررسی بشه..اعاده حق مظلوم انجام بشه
    • فاطمه IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام..خواستار بازبینی مجدد مصاحبه کیفیت بخشی هستیم تا نمره های واقعی خودمون به ما داده نشه از گرفتن حق خود کوتاه نمی‌آیم....
    • منیژه ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام لطفا تکمیل ظرفیت ها بالا باشه برای مربی پرورشی ها قرار بود ۱۹هزار جذب داشته باشن اا هزار نیرو جذب کردن آخه چرا؟؟؟؟
    • Mali ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • عزیزی ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام و عرض ادب ما داوطلبان آزمون کیفیت بخشی آموزش و پرورش با توجه به غیر واقعی بودن نمرات ارزیابی درخواست داریم نمرات مجددا بررسی و نتیجه بصورت عمومی اعلام گردد خواهشمندیم صدای ما باشید با تشکر
    • مریم ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      لطفا صدای ما باشید.. نمرات ارزیابی با عملکرد ما تطابق ندارد ما خواستار بازبینی مجدد هستیم.
    • سحر ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      وقتی سیستم ها ونرم افزارهای درست وحسابی برای ارزیابی داوطلبین طراحی نمیکنین وقتی این همه هزینه میگیرین نمیتونین نتیجه خوب تحویل بدین پس ملت رو سرکار نزارین آزمون برگزار نکنین ....جوابگوی این همه آسیب روحی وجسمی که زدید کیه؟؟؟راهکارتون این باشه دیگه آزمون برگزار نکنید از همین کارنامه سبزا بردارید
    • الهه IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام من به نمره خود اعتراض دارم حق من پایمال شده است
    • اکرم IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      اکثرا به نتایج کیفیت بخشی معترض اما پاسخگویی از سمت مسولین صفر لطفا صدای ما باشید و از ما حمایت کنید #کیفیت بخشی# نمردهی ناعادلانه
    • راضیه IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      آزمونی به نام کیفیت بخشی در عین بی کیفیتی
    • سونیا ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      آزمون کیفیت بخشی که ما جوان ها با هزارامید درآن شرکت کردیم نه تنها هیچ چراغی در دلمان روشن نکرد بلکه آن کورسوی امیدی هم که داشتیم خاموش شد.با صرف وقت وزمان وهزینه زیاد به ناحق با نمرات غیرواقعی فقط مارو از سرشون باز کردند .دیگه حتی انگیزه ای نمونده برای آزمون بعدی تلاش کنیم .😔😔
    • احمدی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      یعنی نمرات و نتایح این آزمون به حدی عجیب و غریب هست که تعجب همه رو برانگیخته
    • زهرا ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با سلام و احترام ما داوطلبین کیفیت بخشی با کلی امید و عشق با این شغل شریف با تلاش و زحمتی مظاعف چندین ماه از زندگی خودمون و بچه هامون گذشتیم تا در این ازمون موفق باشیم اما در نهایت با بی عدالتی جواب گرفتیم خواهشاااا به اعتراضات ما رسیدگی کنید
    • فاطمه ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      مگه میشه مصاحبه اختصاصی رو عالی بدیم بعد از ۲۵۰ امتیاز بدن ۸۰ مگه میشه ۲۲ سال بسیج فعال باشی و سال ها کار جهادی انجام بدیم و نویسنده کتاب شهدا باشیم و مدارک علمی و.... عمومی رو از ۱۹۰ بدن ۱۲۰ .مگه میشه تخصصی رو عالی کار کنی بعد حتی نصف نمره رو ندن اینا درد هست کو مسئول کی باید پاسخگو باشه
    • هاشمیه ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      باسلام خواستار تجدید نظر در نتایج نهایی کیفیت بخشی
    • علی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام نمرات ارزیابی واقعا غیر واقعی می باشد صدای ما باشید تا نمرات ارزیابی مجدد بررسی شود
    • Zahra ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      باسلام لطفای صدای ما باشید بعد از چندین ماه تلاش پی در پی با نمرات غیر واقعی مواجه شدیم ک هیچ تناسبی با عملکردمان در روز ارزیابی نداشت و باعث ناامیدی قشر جوان شرکت کننده در این ازمون شد. مگر هدف حکومت ما برقراری عدالت نیست پس چطور اینقدر واضح بی عدالتی و نا حقی میشه و کسی هم جوابگوی ما نیست ؟
    • لیلا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      از مسئولین خواهش می کنیم که صدای ما رو بشنون و پیگیری خطاهای رخ داده باشن
    • مژده US ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      سلام لطفا به اعتراض قبولی های مرحله اول کیفیت بخشی رسیدگی کنید، نمرات ارزیابی کاملا سلیقه ای و دور از انتظار می باشد و ما درخواست بررسی مجدد نمرات را داریم. باتشکر
    • نرگس IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      با سلام من هشت ماه از عمرم رو با سه تا بچه کوچیک با تلاش و جدیت پای این آزمون گذاشتم از همه‌ی خوشی ها و حق بچه هام چشم پوشی کردم که آینده خودم و بچه هام رو به بهترین شکل بسازم ولی خیلی راحت روی تلاش ما چشم بستن و نتایجی غیر واقعی صادر کردن
    • سمیرا ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با سلام و عرض ادب ،ما داوطلبان کیفیت بخشی به غیرواقعی بودن نمرات ارزیابی نسبت به عملکرد و تلاش مون در روز مصاحبه معترض هستیم و تقاضای بررسی مجدد داریم لطفا صداهای ضبط شده در روز مصاحبه را دوباره بررسی کنید .لطفا صدای ما باشید
    • مرضیه IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با تلاش شبانه روزی درکنارخانه داری وبچه داری کارنامه سبز شدیم ولی الان بانمره های غیرواقعی مردود نهایی شدیم مادهه ۶۰ دیگه فرصتی نداریم توروخدا کارنامه هارودوباره بررسی کنین وظرفیت روتوتکمیل ظرفیت بالاببرین
    • Shishi IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      حق رو ب حق دار برسونید تا کیفیت بخشی ب تاریخی ترین ازمون با نمره اول احجاف و بی عدالتی در جهان تبدیل نشده،،،وزیر محترم اموزش وپرورش ببین ک ب سر جوانان چ اومده در این آزمون
    • نرجس IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      با سلام خواهشمندم اگه دستتون میرسه و میتونید کاری انجام بدین دریغ نکنید تا تلاش هشت ماهه ی ما و این همه هزینه ای که کردیم برا این آزمون هدر نره.
    • سمیه ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      با سلام لطفا خواهان رسیدگی مجدد به نمرات غیر قابل قبول کیفیت بخشی باشید‌ با تشکر.
    • مریم IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با سلام و احترام ما جمع کثیری از کارنامه سبز‌های استخدامی آزمون کیفیت بخشی۱۴۰۳، بعد از اعلام نتایج نهایی آزمون کیفیت بخشی، بعد از تاخیرهای متعدد با دلایل مبهم، با نمرات عجیب و بسیار پایین مواجه شدیم
    • رضا IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      هیچ کس از نمره ارزيابي راضی نیست لطفا پیگیری کنید
    • شیما عظیمی ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      باسلام وعرض ادب خواهش میکنم صدای ما جوانان انقلابی باشید که ۷ ماه شبانه روز زحمت کشیدیم اما نمراتی که در آزمون کیفیت بخشی به ما دادن واقعا حق ما نیست ما اصلا قبولی نخواستیم حداقل نمرات واقعی مارو بهمون بدن اینطوری به شعورمون حداقل توهین نمیشه
    • ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام وقت بخیر لطفا پیگیر نتایج ناعادلانه آزمون کیفیت بخشی باشید بسیاری از نمرات غیرواقعی بوده و نمره عملکرد واقعی داوطلب نمیباشد در ارزیابی تکمیلی به دلیل نمره دهی سلیقه ای و نمرات اشتباه ثبت شده قبول نشده (باتوجه به عملکرد عالی) لطفا صدای ما باشید درخواست کنید تمام نمرات مجدد ارزیابی شود
    • موسوی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      لطفا صدای ما باشید تا نتایج بررسی شود
    • کیفیت بخشی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      باسلام اصلا نمرات این ازمون با عقل جور در نمیاد کاملا ناعادلانه وغیر واقعیه بعد این همه سختی که کشیدیم واین ارزیابی سخت وچند مرحله ای اکثرا مردود نهایی شدیم
    • درخشان IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      1 0
      با سلام / قطعا در این آزمون تخلف صورت گرفته چه عمدی چه غیر عمدی . حرف ما داوطلبان اینه که توسط یک هیات عادل و منصف دوباره فایل مصاحبه ها بررسی بشه
    • مهدی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      سلام به ارزیابی تکمیلی شدیدا معترضیم این نمرات با عملکرد ما هیچ تطابقی ندارد وغیر واقعیست ،زحمت چندین ماهه ی ما نادیده گرفته شده
    • ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      با سلام ما به نتایج کیفیت بخشی معترض هستیم ما داوطلبین با وجود اینکه نمرات کتبی بالایی کسب کرده بودیم ولی متاسفانه با نمرات عجیب و غریب ارزیابی مواجهه شدیم و کسانیکه نمرات بالای کتبی بودند در کمترین حد ممکن از ارزیابی قرار گرفتند و مردود شدند
    • ترنم IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      2 0
      با سلام و احترام نمرات ارزیابی تکمیلی کاملا غیرواقعی بوده و هیچ توضیحی تاکنون داده نشده که چرا نمرات بدین صورت هستش و اکثرکسانیکه کتبی بالا داشته اندو مصاحبه عالی رد شده اند،بعداز چندین ما خوندن برای قبولی در آزمون و هزینه های زیاد مصاحبه و رفت و آمدو روبرو شدن با چنین نمراتی بدور از واقعیت بود.
    • سارا ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      با سلام وادب من یکی از داوطلبان کیفیت بخشی نسبت به نتایج غیر واقعی اعتراض دارم خواهشمندم که نسبت به بررسی مجدد نمرات ارزیابی اقدام کنید.
    • مهدی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      باسلام . نمرات مصاحبه های عمومی و تخصصی و اختصاصی کیفیت بخشی اکثرا بصورت رندوم اعمال شده و تقریبا همشون رند هستند حتی نمره ای که خود پرسشگر اعلام کرده بود ، نیست . این حجم از اعتراضات و نارضایتی بی دلیل نیست نمیدونم چرا هیچکس پاسخگو نیست و پاس کاری میکنند . عدالت یعنی این؟
    • هادی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      باسلام ما جمعی از داوطلبین آزمون کیفیت بخشی خواستار رسیدگی به اعتراضاتمون هستیم نمرات نهایی که داده شده واقعی نیستن لطفا نمرات و امتیازات نهایی رو دوباره بررسی کنید کارزار امضا کردیم به ادارات شهرها اداره کل استان ها و خود وزارت مراجعه کردیم واقعا دیگه چیکار باید بکنیم که صدامون شنیده بشه باتشکر
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      3 0
      کارنامه های عجیب و غریب کیفیت بخشی حاکی از اتفاقی است که مدام کتمان میشود قبل از اعلام نتایج شایعه هک نمرات درز پیدا کرد و بسیار دیر نتایج نهایی اعلام شد. نمراتی داده شده که اصلا قابل باور نیست وکسانیکه حداکثر نمره کتبی را به دست آورده اند مردود شده و کسانیکه حتی در آزمون مورد کاوی غایب بودند قبول.
    • مهناز ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      3 0
      سلام و عرض ادب.لطفا از مسئولان آموزش پرورش بخواید ارزیابی کیفیت بخشی رو مجدد بررسی کنن نمرات ارزیابی با نمرات درج شده در کارنامه مغایرت داره با یه تفاوت فاحش و نمرات عجیب و غریب.نذارید زحمات شبانه روزی داوطلبا از بین بره
    • معترض به نتیجه آزمون کیفیت بخشی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      4 0
      جواب نهایی آزمون کیفیت بخشی خیلی خیلی شوکه کننده بود.نمره های عجیب و دور از باور.خوبه ما در بحث گروهی و آزمون عملی عملکرد ضعیف رقبامونو از نزدیک دیدیم برای همین با اطمینان به نتایج آزمون معترضیم.