۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

ظرفیت های بالای فارس این استان را همیشه در قله نگه داشته است

ظرفیت های بالای فارس این استان را همیشه در قله نگه داشته است

شیراز- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره ظرفیت علمی ، صنعتی و کشاورزی فارس گفت: ظرفیت های بالا ، استان فارس را همیشه در قله نگه داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قزل سفلی صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار فارس، با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان پهناور فارس، گفت: استان فارس و شیراز جنت تراز با همه ظرفیت‌های درونش از تاریخ برجسته ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه این استان چه از لحاظ ادبیات و هنر و چه از جنبه علمی، گردشگری، فرهنگی و اقتصادی دارای شخصیت‌های بی‌نظیر و کمیابی است، ادامه داد: وجود دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برجسته‌ترین ظرفیت‌های استان بوده که به تعبیر مقام معظم رهبری دانشگاه در شیراز دارالعلمی در دارالعلم است.

قزل سفلی افزود: شیراز قطب گردشگری، درمانی و طبیعی بوده که با صدها اثر ثبت شده جهانی و گردشگری رنگین کمانی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار فارس با اشاره به اینکه این استان رتبه اول محصولات کشاورزی جالیزی را دارا است. تصریح کرد: قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال به جنوب از دیگر ظرفیت‌های عظیم استان پهناور فارس است که باعث شده این استان در قله باقی بماند.

کد خبر 6255186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha