۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱

پس از تجمعات اعتراضی انجام شد؛

حمایت دبیر فدراسیون دانشجویان صربستان از مواضع ضداسرائیلی ایران

حمایت دبیر فدراسیون دانشجویان صربستان از مواضع ضداسرائیلی ایران

وکاشین ژونیچ دبیر فدراسیون دانشجویان صربستان، با حضور در رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی با رایزن فرهنگی ایران دیدار و از مواضع ضدصهیونیستی ایران حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وکاشین ژونیچ دبیر فدراسیون دانشجویان صربستان از سازمان دهندگان تجمعات اعتراضی علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حضور در رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران با امیر پورپزشک رایزن فرهنگی ایران در بلگراد دیدار و از مواضع ضداسرائیلی ایران حمایت کرد.

در این نشست دبیرفدراسیون دانشجویان با تشریح فعالیت‌های این نهاد و تاکید بر عدالت طلبی و دفاع از مظلومان فلسطین، حمایت خود را از جمهوری اسلامی به عنوان کشوری که عملاً در مقابل تجاوزات صهیونیستی و آمریکا ایستاده اعلام کرد و تمایل خود را برای همکاری‌های مشترک اعلام نمود.

وی همچنین از برقراری ارتباط با انجمن‌ها و فدراسیون‌های دانشجویی در ایران و در سطح اروپا استقبال کرد.

پورپزشک نیز با تشریح مواضع ایران، با اشاره به نامه‌های مقام معظم رهبری به دانشجویان اروپا و آمریکا و نامه اخیر به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، از مواضع فدراسیون در قبال فلسطین و حمایت از جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و محورهای اصلی پیام را که به زبان صربی ترجمه شده است در اختیار دبیر فدراسیون قرار داد.

همچنین در این دیدار زمینه‌های همکاری مشترک از طریق برگزاری نشست و سمینار در حمایت از فلسطین، دعوت از طرفین برای شرکت در برنامه‌های مختلف فرهنگی و دانشجویی، برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع فلسطین و… مورد گفتگو قرار گرفت.

کد خبر 6255198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha