۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه کاشان - نطنز- اصفهان:

بهسازی آزادراه کاشان نطنز اصفهان تا پایان سال به اتمام می‌رسد

بهسازی آزادراه کاشان نطنز اصفهان تا پایان سال به اتمام می‌رسد

کاشان - مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه کاشان نطنز اصفهان (سان آرا) گفت: بهسازی آزادراه کاشان نطنز اصفهان تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

سیدحامد مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آزادراه کاشان نطنز اصفهان یکی از مهمترین راه‌های مواصلاتی ایران است، اظهار داشت: این آزادراه به دلیل قرارگرفتن در کریدور شمال جنوب انتخاب بسیاری از هموطنان عزیز برای سفر است.

وی با اشاره به اینکه عبور خودروهای تجاری از جمله تریلی‌ها هر ساله به این مسیر مهم کشوری خسارت می‌زند، ابراز داشت: به وزارت راه پیشنهاد داده ایم تا در قبال رایگان کردن عوارض برای خودروهای سواری، عوارض وسایل نقلیه تجاری افزایش پیدا کند.

مدیرعامل آزادراه کاشان نطنز اصفهان (سان آرا) با اشاره به بهسازی این مسیر تصریح کرد: اقدامات و فعالیت‌های خوبی در این مسیر انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال این مسیر به صورت کامل بهسازی شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سطح پیشرفت پروژه بهسازی آزادراه کاشان نطنز اصفهان ۹۰ درصد است، گفت: بعد از بهسازی اقدامات لازم برای ارتقای سطح ایمنی و افزایش تابلوهای رانندگی را در دستور کار داریم.

مرتضوی همچنین در خصوص روشنایی آزادراه کاشان نطنز اصفهان افزود: تمامی ملزومات برای روشنایی این مسیر با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال انجام شده است و امیدواریم تا سال‌های آینده مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به نرخ عوارضی در آزاد راه حرم تا حرم و آزادراه کاشان نطنز اصفهان خاطرنشان کرد: نرخ عوارضی در آزاد راه حرم تا حرم حدود پنج برابر عوارضی آزادراه کاشان نطنز اصفهان است که اگر وزارت راه با پیشنهاد این شرکت مبنی بر افزایش عوارضی خودروهای تجاری موافقت کند تراز مالی شرکت مثبت و اقدامات تأمینی و امنیتی برای هموطنان نیز افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 6255221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha