۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳

فرمانده سپاه شاهرود:

شاهرود آماده اجلاسیه ۱۱۰۰ شهید دفاع مقدس شد

شاهرود آماده اجلاسیه ۱۱۰۰ شهید دفاع مقدس شد

شاهرود- فرمانده سپاه شاهرود از آمادگی تمام زیرساخت‌ها برای برگزاری اجلاسیه بزرگ یک هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهدی اسماعیلی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از محل اجلاسیه شهدای شاهرود و در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاسیه یک هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان شاهرود اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه کنگره بزرگ سرداران شهید و سه هزار شهید استان سمنان برنامه ریزی شده که در ماه‌های آتی برگزار خواهد شد، افزود: اجلاسیه بزرگ یک هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان شاهرود در امتداد کنگره بزرگ شهدای استان سمنان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اتخاذ همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر رویداد مهم اجلاسیه یک هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی خوشبختانه پای کار هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه یک نمایشگاه بزرگ در حاشیه گلزار شهدا تا مصلای پیامبر اعظم (ص) که قرار است اجلاسیه در این منطقه برگزار شود، تدارک دیده شده است، افزود: ماه‌ها است تیم‌های اجرایی و برنامه ریزی به دنبال برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاسیه یک هزار و۱۰۰ شهید شهرستان شاهرود هستند.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه روزهای بیست و چهارم، بیست و پنجم و بیست و ششم مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های فرهنگی، هنری، نمایشی، تبیینی، ویژه برنامه‌های روایتگری، تبیین نقش رزمندگان شاهرود در دوران دفاع مقدس، عملیاتی که رزمندگان شاهرودی در آن حضور داشتند و… در زمره برنامه‌های این اجلاسیه است.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه این اجلاسیه در مکان گلزار شهدا تا مصلای بزرگ شاهرود همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ میزبان علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت است، تاکید کرد: سخنرانی سخنرانان کشوری و مداحی و روایتگری در زمره برنامه‌های شاخص این اجلاسیه است.

کد خبر 6255313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha