۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹

یک مقام مسوول در راه‌وشهرسازی استان زنجان:

۴۱ درصد از متقاضیان زنجانی موفق به اخذ وام ودیعه مسکن شدند

۴۱ درصد از متقاضیان زنجانی موفق به اخذ وام ودیعه مسکن شدند

زنجان-رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌وشهرسازی استان زنجان، گفت: ۴۱ درصد از متقاضیان زنجانی موفق به اخذ وام ودیعه مسکن شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو گفت: ۲۴ هزار و ۵۲ نفر از متقاضیان در استان برای دریافت ودیعه مسکن به بانک معرفی شدند که از این تعداد ۹ هزار و ۹۲۳ نفر معادل ۴۱ درصد از ثبت نام کنندگان این وام را به مبلغ بیش از هفت هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال، دریافت کردند.

وی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته بیش از ۳۴ هزار و ۶۱۸ زنجانی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد درخواست پنج هزار و ۸۰۰ نفر رد شد.

کردلو به تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافته است و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در خصوص پرداخت ودیعه مسکن در استان زنجان مشکل تخصیص اعتبار از سوی بانک‌ها وجود دارد، یادآور شد: تعداد زیاد متقاضیان و محدودیت اعتبار موجب تشکیل صف‌های شلوغ برای دریافت وام ودیعه مسکن در بانک‌های استان شده است که امیدوارم در پرداخت وام ودیعه تسریع شود.

کد خبر 6255492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha