۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱

ششمین پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در گناباد افتتاح شد

ششمین پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در گناباد افتتاح شد

گناباد- دانشگاه فرهنگیان گناباد به عنوان ششمین پردیس زیرمجموعه دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان گناباد به عنوان ششمین پردیس زیرمجموعه دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی و نود و نهمین مرکز تابعه دانشگاه فرهنگیان کشور فعالیت خود را آغاز کرد، اظهارکرد: با پیگیری‌ها، تعامل و همراهی مسؤولان شهرستان گناباد این دانشگاه فعالیت خود را با پذیرش ۹۱ دانشجو آغاز کرد.

حبیب‌الله تقی‌پور افزود: در سال تحصیلی جدید، ۶۷ دانشجو در مقطع کاردانی و ۲۴ دانشجو در مقطع کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان گناباد تحصیل می‌کنند.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تأمین معلمان مورد نیاز نظام آموزش و پرورش از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری ۱۱ پردیس جدید دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

تقی‌پور با بیان اینکه مراکز تابعه دانشگاه فرهنگیان در همه شهرستان‌های متقاضی دارای زیرساخت‌های لازم راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: زیرساخت‌ها و فضاهای خوب و کیفی دانشگاهی، آموزشی و فرهنگی شهرستان گناباد در کنار تلاش، پیگیری و همراهی مسؤولان این شهرستان زمینه راه اندازی این مرکز دانشگاهی را فراهم کرد.

رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت انسان‌هایی شایسته است

امام جمعه گناباد نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان گفت: تربیت انسانی شایسته از نظر فکری، فرهنگی، دانشی، بینشی و مهارتی رسالت اصلی دانشگاه فرهنگیان است.

حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب افزود: در صورتی که دانشگاه فرهنگیان در انجام این رسالت خود موفق باشد می‌تواند هدف مهم تربیت درست نسل آینده را به خوبی انجام دهد و در غیر این صورت خاصیتی نخواهد داشت.

کد خبر 6255556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha