۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳

فرمانده انتظامی مازندران:

باند سازمان یافته مواد مخدر صنعتی شیشه در مازندران متلاشی شد

باند سازمان یافته مواد مخدر صنعتی شیشه در مازندران متلاشی شد

ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه و هروئین و دستگیری ۱۷ متهم در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت باند سازمان یافته و شبکه اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان مازندران و یکی از استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از شناسایی ۸ عنصر اصلی و سرشبکه توزیع مواد مخدر صنعتی در استان خبر داد و افزود: مأموران در ادامه تحقیقات موفق شدند، ۵ عنصر اصلی این شبکه را در عملیاتی ضربتی در استان مازندران دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس مبارزه با موادمخدر استان ،۳ عضو اصلی این باند سازمان یافته که در یکی از استان‌های همجوار فعالیت داشته اند، شناسایی و با هماهنگی قضائی در ۳ مرحله عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی از کشف ۳۱ کیلوگرم شیشه به همراه یک کیلوگرم هروئین در این عملیات خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب ۴ تیم عملیاتی موفق شدند در مجموع ۱۷ متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را که از اعضای این شبکه سازمان یافته بودند، دستگیر کنند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی از توقیف ۹ خودرو در این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6255570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha