۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴

معاون فرماندار قزوین تاکید کرد؛

لزوم اجرای گشت‌ مشترک جهت جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در قزوین

لزوم اجرای گشت‌ مشترک جهت جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در قزوین

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قزوین بر لزوم اجرای گشت‌ مشترک جهت جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در سطح این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رحیمی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین که با حضور زکی‌زاده دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد بر لزوم اجرای گشت مشترک دستگاه‌ها جهت جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در سطح شهرستان تأکید و اظهار کرد: علاوه بر بازدیدهای معمول دستگاه‌ها و گشت‌هایی که بر اساس شرح وظایف آن‌ها انجام می‌شود، باید نسبت به اجرای گشت مشترک اهتمام داشته و در این خصوص طبق زمانبندی قبلی اقدام شود.

وی اجرای گشت مشترک را مؤثر دانست و گفت: علاوه بر جلساتی که به منظور هماهنگی و هم‌افزایی تشکیل می‌شود، باید در اقدام هم هماهنگ عمل کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.

رحیمی پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی را از اولویت‌های کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین برشمرد و خاطر نشان کرد: بسیاری از مغایرت‌های موجود در حوزه سوخت به دلیل عدم انجام بازدید از واحدهای درخواست کننده سوخت است بنابراین در این حوزه نیز با حضور نمایندگان فرمانداری، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، جهاد کشاورزی و اداره کل صمت باید بازدیدها به صورت مستمر انجام شود.

گفتنی است؛ در این جلسه مهم‌ترین موضوعات حوزه قاچاق کالا و ارز در شهرستان قزوین مطرح و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

کد خبر 6255604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha