۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

۶۹۷ پرستار و کمک پرستار در کرمان جذب شدند

۶۹۷ پرستار و کمک پرستار در کرمان جذب شدند

کرمان_مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جذب تعداد ۶۹۷ پرستار و کمک پرستار در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر پروین منگلیان، صبح یکشنبه با اشاره به کمبود نیروی پرستار در این دانشگاه گفت: تاکنون مجوز تعداد ۴۰۲ پرستار به صورت استخدامی، ۱۶۰ پرستار شرکتی و ۱۳۵ کمک پرستار را برای دانشگاه کسب و جذب کرده ایم.

وی با تاکید بر لزوم افزایش نیروی پرستاری و توجه به مطالبات پرستاران افزود: اصلاح فرآیندهای حوزه پرستاری و در رأس آنها اصلاح هرم نیروی انسانی و اقدامات نوآورانه در خصوص ارتقا مراقبت‌های پرستاری از مهمترین کارهای انجام شده در حوزه پرستاری دانشگاه است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه از نظر نسبت پرستار به تخت رتبه خوبی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نداشت و آسیب جدی به مردم و پرستاران وارد می‌شد گفت: برای حل این مشکل، آمارهای همه بخش‌ها و بیمارستان‌ها استخراج و مقایسه شد و توانستیم وزارت و سازمان امور استخدامی را قانع کنیم که ما دچار مشکل هستیم و مجوز جذب نیرو را اخذ کنیم.

منگلیان، افزود: بیشترین مراجعه به بیمارستان‌های ما از شهرهای اطراف کرمان بوده است و امیدواریم امسال هم سهمیه خوبی در جذب نیروی انسانی به کرمان تعلق بگیرد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امید است علاوه بر جذب نیرو و اصلاح هرم نیروی انسانی در حد استاندارد کشوری، با پرداخت به موقع معوقات پرسنل، اصلاح مبلغ اضافه کار و فوق العاده خاص، انگیزه و نشاط کادر پرستاری را داشته باشیم، در غیر این صورت نیروی انسانی فرسوده می‌شود و نمی‌توان مراقبت لازم را آنگونه که شایسته است به مردم انجام داد.

کد خبر 6255667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha