۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

جوان ۳۹ ساله شاهین شهری به دلیل سرقت خودرو به قتل رسید

جوان ۳۹ ساله شاهین شهری به دلیل سرقت خودرو به قتل رسید

اصفهان_رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که به خاطر سرقت خودرو جوان ۳۹ ساله‌ای را در شاهین شهر اصفهان به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعداز ظهر دوم شهریور ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد در یکی از مناطق حاشیه‌ای شاهین شهر بلافاصله کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل با جسد مردی مواجه شدند که دست‌های وی از پشت بسته و داخل پتویی خون آلود پیچیده و درون گودالی رها شده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: پس از شناسایی هویت مقتول و با انجام تحقیقات مشخص شد خودروی مقتول در پارکینگ یکی از استان‌های جنوبی بوده و یک متهم به اتهام سرقت با خودرو مقتول دستگیر شده است.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی متهم به پلیس اگاهی شاهین شهر انتقال که در تحقیقات اولیه اعتراف کردبا انگیزه تصاحب خودرو و دلارهای مقتول با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و پس از رها کردن جسد در حوالی کوه‌های اطراف شهر با خودرو از شهر خارج شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل، وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6255678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      این ها روسریعا اعدام کنید