۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

جشن روز تربیت بدنی و ورزش در کرج برگزار می‌شود

جشن روز تربیت بدنی و ورزش در کرج برگزار می‌شود

کرج- جشن بزرگ روز تربیت بدنی و ورزش تحت عنوان «جشنواره ایران کوچک من» روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی شریعتی کرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش پیش از ظهر یکشنبه با حضور مدیرکل، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران البرز، معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از رؤسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی برگزار شد.

داوود عزیزی، سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در این جلسه با اشاره به اینکه همه ما نسبت به ایجاد نشاط، امید و شادابی در جامعه مسئولیت داریم، گفت: انتظار داریم هیئت‌های ورزشی فعال در برگزاری این جشن، تمام انرژی و توان خود را پای کار بیاورند. همه باید تمام تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن بکار گیرند.

سید بهزاد هاشمی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان البرز نیز ضمن ارائه برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده برای هفته تربیت بدنی و ورزش بیان کرد: در روز پنج شنبه، اولین روز از این هفته، از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح، مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار می‌شود.

بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز با تاکید بر اتحاد، همدلی و حضور پرشور در برگزاری جشن بزرگ روز تربت بدنی و ورزش اظهار کرد: باید بدانیم که اگر قدمی برای مردم و در جهت نشاط عمومی جامعه بر می‌داریم، چیزی جز وظیفه ما نیست.

وی ضمن قدردانی از تمام کسانی که در برگزاری این جشنواره تلاش می‌کنند، تصریح کرد: مسئولیت همه ما در روز پنجشنبه فراهم کردن شرایطی است که مردم و شرکت کنندگان در این جشن، روز خاطره انگیز و شادابی را تجربه کنند.

شایان ذکر است جشن بزرگ روز تربیت بدنی و ورزش تحت عنوان «جشنواره ایران کوچک من» در روز پنجشنبه ۲۶ مهر ماه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ در مجموعه ورزشی شریعتی کرج برگزار می‌شود.

کد خبر 6255716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha