۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲

بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» آغاز شد

بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» آغاز شد

بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی «نهال» در یک مراسم و با اکران بسته فیلم‌های کوتاه داستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، افتتاحیه بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه نهال عصر روز شنبه ۲۱ مهر با حضور رییس دانشکده سینما و تئاتر، مدیر گروه رشته سینما و معاون فرهنگی دانشگاه هنر، نماینده وزارت علوم، تعدادی از استادها و اعضای هیئت علمی دانشگاه هنر برگزار شد.

عارف حیدری که در دوره هجدهم به عنوان دبیر نهال فعالیت داشته، اجرای مراسم را برعهده داشت.

ابوالفضل خانی دبیر جشنواره در ابتدای مراسم از رویکرد جشنواره و تغییرات آن سخن گفت و از دیدن تلاش دانشجویان برای برگزاری این جشنواره اظهار خوشحالی کرد.

وی بیان کرد: زیبایی جشنواره نهال به رنگ و بویی است که هرسال به دلیل عوامل جدید به خود می‌گیرد و از همراهی موثر مدیران دانشگاه و گروه سینما تشکر کرد.

محمدعلی روزبهانی معاون فرهنگی دانشگاه هنر گفت: ما تصمیم گرفتیم حق را به دانشجو بدهیم و ترمز معاونت را به ته دره بیاندازیم تا جشنواره به بهترین شکل برگزار شود؛ رنگارنگی دانشگاه هنر مدل خوبی برای اداره کشور است.

وی بیان کرد: دوره بیستم عدد بزرگی است که توسعه آن بر عهده شماست تا به جشنواره‌های بعدی برسد و در این میان دبیر جشنواره ۲۱ نیز از میان ورودی های ۱۴۰۲ انتخاب می‌شود و این یک باز اندیشی است تا بتوان جشنواره را پخته‌تر و بهتر از این اجرا کرد.

علیرضا گلپایگانی رئیس دانشکده سینما و تئاتر نیز در این مراسم بیان کرد: عدد ۲۰ نشانه بلوغ است که گویی در این جشنواره اتفاق افتاده است و نهال، تبدیل به درختی ۲۰ ساله شده است. بی پیرایه بودن را فقط می‌توان در آثار دانشجویی دید.

رونمایی از تیزر و پوستر بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال، برنامه بعدی مراسم افتتاحیه بود. سپس از پویا عابدی طراح تیزر دعوت شد تا توضیحی درباره ایده و پیش تولید تیزر دهد.

در پایان مراسم نیز باکس اول نمایش فیلم‌های پذیرفته شده در جشنواره اکران شد.

کد خبر 6255718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha