۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴

دبیر جشنواره تئاتر سودای عشق:

آثار راه یافته به جشنواره تئاتر سودای عشق استان بوشهر معرفی شدند

آثار راه یافته به جشنواره تئاتر سودای عشق استان بوشهر معرفی شدند

بوشهر- دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج (سودای عشق) استان بوشهر گفت: ۹ اثر نمایشی به جشنواره تئاتر بسیج (سودای عشق) استان بوشهر را یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مظفری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۹ اثر نمایشی در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی به پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی راه یافتند.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج (سودای عشق) استان بوشهر با اعلام اینکه از این ۹ اثر پنج نمایش در بخش صحنه و چهار نمایش در بخش خیابانی حضور دارند افزود: این ۹ اثر قرار است در پانزدهمین جشنواره استانی سودای عشق که اواخر مهر ماه در یکی از شهرستان‌های استان بوشهر برگزار می‌گردد به رقابت بپردازند.

وی تصریح کرد: برگزیدگان دو بخش خیابانی و صحنه‌ای به پانزدهمین جشنواره سراسری بسیج کشور که در آذر ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

وی گفت: هیئت انتخاب پانزدهمین جشنواره تئاتر سودای عشق متشکل از علیرضا میرشکاری، درنا همتی و صادق نیک‌پرست است که نمایش‌های زیر را برای حضور در جشنواره استانی بوشهر انتخاب کردند.

وی ادامه داد: نمایش «سایه به سایه» نوشته حسن فولادی و کارگردانی ندا بداغی از دیر، «شنا در خاک» نوشته و به کارگردانی محمد ابراهیم زاده مطلق از گناوه، «اردیبهشت ۶۶» نوشته محمد بازدار و به کارگردانی علیرضا بهرامی از کنگان، «زیر باران از تو می‌خوانم» نوشته آرش منصوری و به کارگردانی لقمان بحرانی از دیر، «خلسه خلسه» نوشته و به کارگردانی غلامرضا احمدی از بوشهر، آثار راه‌یافته به جشنواره در بخش صحنه‌ای این جشنواره است.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر استانی بسیج (سودای عشق) استان بوشهر بیان کرد: در بخش خیابانی نیز نمایش «درام زباله ای» نوشته عقیل جماعتی و به کارگردانی حمید ظریف خواه از کاکی، «ماندن» نوشته مصطفی قاسم نژاد و به کارگردانی یاسر درتاج از کاکی «پس از خورشید» نوشته مهران حیدری زاده و به کارگردانی علیرضا فهیم پور از گناوه، «جعفر مارادونا» نوشته آرش رضایی و به کارگردانی سهیل عرب به جشنواره راه یافتند.

کد خبر 6255792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha