۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۴

۱۱۸ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد

۱۱۸ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد

مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام‌کرد: ۱۱۸ کیلوگرم شمش طلا به ارزش بیش از ۶۳۵ میلیارد تومان در حراج پنجاه و هشتم مرکز مبادله ایران مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پنجاه و هشتمین جلسه حراج شمش طلا که امروز (یکشنبه، ۲۲ مهرماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شد، از مجموع ۱۴۸ کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج‌های عمده و خُرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۱۱۸ کیلوگرم با میانگین قیمت پنج میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

حراج حضوری در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به دو شیوه حراج خرد و حراج عمده انجام می‌شود. متقاضی خرید می‌تواند در حراج خرد حداقل یک و حداکثر پنج قطعه شمش طلای یک کیلوگرمی خرید کند.

متقاضی خرید در حراج عمده نیز مجاز به خرید حداقل یک و حداکثر چهار بسته شمش طلای استاندارد است؛ هر بسته شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران حاوی پنج قطعه شمش یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار است.

طی ۵۸ حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، ۱۰.۸ تن شمش به ارزش حدود ۴۹ هزار میلیارد تومان معامله شد.

حراج شمش طلا ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود

پنجاه و نهمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در روز سه‌شنبه (۲۴ مهرماه) برگزار خواهد شد.

متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می‌توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه‌الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه (۲۳ مهرماه) در پنجاه و نهمین حراج این مرکز شرکت کنند.

این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

طی ۵۸ حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، ۱۰ هزار و ۸۷۸ کیلوگرم شمش مورد داد و ستد قرار گرفت که در نتیجه آن ۴۹ هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد.

کد خبر 6255842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha