۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۵

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

توزیع تجهیزات ورزشی بین۵۰۰ هنرستان خوزستان

توزیع تجهیزات ورزشی بین۵۰۰ هنرستان خوزستان

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ قلم کالا بین ۵۰۰ هنرستان با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در آئین توزیع تجهیزات ورزشی در بین هنرستان‌ها اظهار کرد: امروز تجهیزات هنرستانی در سطح استان خوزستان در ۴۰ منطقه آموزشی توزیع شد.

وی گفت: در این آئین یک هزار و ۵۰۰ قلم کالا بین ۵۰۰ هنرستان با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان توزیع شد که ۶۶ میلیارد تومان آن از اعتبارات نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است و مابقی از اعتبارات آموزش و پرورش تأمین شده است.

حبیبی بیان کرد: در اسفندماه سال گذشته نیز ۷۰۰ کالای ورزشی در بین هنرستان‌ها توزیع شد و امیدوار هستیم که با توزیع این اقلام ورزشی در بین دانش‌آموزان هنرستانی شاهد توسعه و رشد فعالیت‌های ورزشی باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه یکی از اهداف آموزش و پرورش خوزستان توسعه هنرستان‌ها است، افزود: این مسئله نیازمند افزایش امکانات هنرستانی در رشته‌هایی نظیر مکانیک، الکترونیک، تربیت کودک، صنایع شیمیایی، معماری، نقشه‌کشی و سایر رشته‌های هنرستانی است.

وی عنوان کرد: امیدواریم با یاد و نام شهدا که آئین توزیع تجهیزات هنرستانی را متبرک کرده است، شاهد توسعه هر چه بیشتر در هنرستان‌های خوزستان باشیم.

کد خبر 6255864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha