۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱

با حضور اهالی فرهنگ و رسانه؛

ویژه برنامه «روز فرهنگی کرج» برگزار شد

ویژه برنامه «روز فرهنگی کرج» برگزار شد

کرج- ویژه برنامه روز فرهنگی کرج همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مجتمع فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه روز فرهنگی کرج همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بعدازظهر یکشنبه با حضور محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده ولی فقیه در استان البرز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و سایر مسئولین فرهنگی البرز در مجتمع فرهنگی ورزشی میلاد کرج برگزار شد.

اجرای سرود توسط گروه اسوه، رونمایی از کتاب «در کوچه باغ کرج»، اجرای ترانه با موضوع البرز توسط هنرمند علی صدیقی، پخش نماهنگ‌هایی مربوط به محلات قدیمی کرج تهیه شده توسط حوزه هنری استان البرز و سخنرانی محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و غلامرضا درکتانیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از جمله بخش‌های این مراسم بود.

همچنین در این برنامه نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی کرج در سالن میلاد افتتاح شد و به مدت سه روز میزبان علاقه مندان به فرهنگ استان البرز است. علاوه بر موارد مذکور، از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که در طرح مسجد، کانون نشاط توانستند عنوان برتر را کسب کنند و نیز دانش آموزانی که در المپیاد جهانی حائز مقام شدند، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6255915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha