۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶

سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان:

دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در برخی گرایش‌ها برند کشوری است

دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در برخی گرایش‌ها برند کشوری است

زنجان-سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: این دانشگاه در برخی گرایش‌ها برند کشوری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعدالله نصیری‌قیداری در آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، با بیان اینکه دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه در برخی گرایش‌ها برند کشوری است، گفت: دانشگاه علوم پایه علی‌رغم جوان بودن یکی از دانشگاه‌های سطح یک کشور است که شامل مباحث کمی و کیفی می‌شود و در مباحث کیفی جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور است.

وی با تأکید بر اینکه باید شاکر خداوند باشیم که نعمت قرارگیری در مسیر علم‌آموزی را در پیش‌روی ما قرار داده است، افزود: آموزش، پژوهش، نوآوری و علم‌آموزی جزو خصلت‌های انسانی است و این خصلت‌ها تفاوت بین انسان و سایر موجودات را مشخص می‌کند.

سرپرست دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با بیان اینکه در بین میلیون‌ها نوع موجودی که بر روی زمین خلق شده، فقط انسان است که آموزش‌پذیر است، گفت: هیچ موجودی فرهنگ‌ساز نیست و فرهنگ زیباترین دستاورد و آورده بشر است.

سعداله نصیری‌قیداری افزود: تا سال ۲۰۱۷ دانشگاه بولونیا به عنوان اولین دانشگاه جهان شناخته شده بود؛ اما در این زمان با تلاش‌های صورت گرفته و رأی ۲۰۰ کشور دانشگاه جندی شاپور ایران به عنوان اولین دانشگاه ثبت شد.

کد خبر 6255948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha