۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۲

مدیر کل سرمایه گذاری ‌امور اشتغال استانداری تهران خبر داد؛

افتتاح دوازدهمین نمایشگاه زنجیره ارزش راهبردی پوشاک در تهران

افتتاح دوازدهمین نمایشگاه زنجیره ارزش راهبردی پوشاک در تهران

تهران- مدیر کل سرمایه گذاری ‌امور اشتغال استانداری تهران از افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش راهبردی پوشاک خبر داد و گفت: فعالیت این نمایشگاه صبح فردا دوشنبه، آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون عطایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز به کار دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایران با اولویت زنجیره ارزش راهبردی در تهران خبر داد و اظهار کرد: فعالیت این نمایشگاه صبح فردا دوشنبه ۲۳ مهرماه آغاز خواهد شد.

مدیر کل سرمایه گذاری و امور اشتغال استانداری تهران گفت: پس از تدوین و تهیه نقشه راه، زنحیره ارزش راهبردی پوشاک، اولین زنجیره تکلیفی استان تهران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش راهبردی پوشاک، بزرگترین رویداد مرتبط با حلقه آخر این زنجیره است افزود: در آئین افتتاح نمایشگاه پوشاک، شاهد حضور هیئت بزرگ تجاری و اقتصادی از کشور روسیه خواهیم بود.

عطایی با اشاره به اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی پوشاک فاخر ایران با اولویت زنجیره ارزش راهبردی به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد بود، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از یکصد تولیدی از تولید کنندگان مطرح کشور در زمینی به مساحت ۶۷۰۰ متر حضور خواهند داشت و تولیدات و محصولات خود را برای بازدید بازرگانان خارجی و داخلی به نمایش می‌گذارند.

بر اساس این گزارش این نمایشگاه از فردا دوشنبه ۲۳ مهرماه تا روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ آماده ارائه خدمت به بازدید کنندگان خواهد بود.

کد خبر 6255974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha