۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۸

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد؛

توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستانی در خوزستان

توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستانی در خوزستان

اهواز - مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان از خرید بیش از ۶۶ میلیارد تومان تجهیزات کارگاهی برای هنرستان‌ها از سوی این اداره‌کل و توزیع آن به صورت متوازن و عادلانه در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی‌پور عصر امروز یکشنبه در مراسم توزیع تجهیزات کارگاهی و تخصصی هنرستان‌ها که در هنرستان پسرانه مطهری ناحیه ۲ اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این تجهیزات هنرستانی بین هنرستان‌های استان خوزستان توزیع خواهد شد، و امروز سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همگام با آموزش و پرورش، این آئین نمادین را به نام شهدا که الگوی تربیتی خوبی هستند، برگزار کرده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان عنوان کرد: امسال موفق شدیم بیش از ۶۶ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی خرید کنیم که این تجهیزات در بخش‌های مختلف از جمله مکانیک خودرو، الکترونیک، چرخ خیاطی و رایانه به صورت متوازن و عادلانه بین هنرستان‌های سراسر خوزستان توزیع می‌شوند.

وی افزود: تجهیزات هنرستانی کارگاهی در ۴۰ منطقه خوزستان بین ۵۰۰ هنرستان توزیع می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس خوزستان یادآور شد: در اسفندماه سال گذشته نیز ۷۰۰ قلم تجهیزات بین هنرستان‌های خوزستان توزیع شد و امیدواریم با توزیع این تجهیزات در هنرستان‌ها شاهد توسعه و رشد آن‌ها باشیم.

سعیدی‌پور افزود: از اهداف بلند مدت ما در خوزستان توسعه و تجهیز هر چه بهتر هنرستان‌ها سطح استان است.

کد خبر 6255993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha