۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۸:۱۸

گفت و گوی مهر؛

آستارا آماده میزبانی از مسابقات کشتی قهرمانی گیلان است

آستارا آماده میزبانی از مسابقات کشتی قهرمانی گیلان است

آستارا- رئیس هیئت کشتی آستارا از آمادگی این شهرستان برای میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی گیلان در آینده نزدیک خبر داد.

علی فکریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هیأت کشتی شهرستان آستارا به دنبال ایجاد زیرساخت مناسب برای ارتقای این ورزش در شهرستان است و در همین راستا سالن اختصاصی کشتی مجموعه ورزشی وحدت آماده برگزاری مسابقه‌های قهرمانی استان است.

رئیس هیأت کشتی آستارا بیان کرد: سالن کشتی آستارا در مساحت بیش از ۳۹۰ متر مربع با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیون تومان بازسازی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: با تعمیرات صورت گرفته اعم از ترمیم تشک‌های کشتی، موکت بندی محوطه سالن، تعمیرات رختکن و سرویس‌های بهداشتی سالن کشتی آستارا آماده بهره برداری ورزشکاران عزیز و برگزاری مسابقات است.

فکریان از هماهنگی‌های صورت گرفته برای برگزاری مسابقات استانی کشتی در سالن کشتی آستارا خبر داد و گفت: با پیگیری‌ها و حمایت‌های نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس برای جامعه کشتی شهرستان و طی مکاتبات صورت گرفته با ریاست هیأت کشتی استان گیلان، در صورت موافقت نهایی هیأت کشتی استان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان گیلان در اواخر آبان یا اوایل آذر با حضور کشتی گیرانی از تمام شهرستان‌های گیلان به میزبانی شهرستان آستارا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشحال هستم که این سالن برای ورزشکاران آماده شد و امیدوارم که افتخار آفرینی ورزشکاران را در سطح کشوری و بین المللی در این سالن شاهد باشیم.

کد خبر 6256069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha